ضمیر ناخوداگاه

۷ ویژگی اساسی که فقط انسان های موفق می دانند

بدون دیدگاه

انسان های موفق نسبت به انسان های شکست خورده ویژگی های خاصی دارند که آنها را متمایز کرده است . انسانهای موفق که به اصول ذهن ناخودآگاه مسلط هستند در دنیا و در هر عصری در اقلیت قرار دارند ، این افراد نسبت به کسانی که از اصول ذهن ناخودآگاه و قانون جذب اطلاع آنچنانی ندارند و همیشه و در همه اعصار در اکثریت قرار داشته و دارند ، دارای مجموعه عادات متفاوتی می باشند . آنها همیشه خوشحال هستند .

از جریان زندگی و گذران عمرشون لذت می برند . این انسان های موفق صلح درونی و رفاه را همیشه احساس می کنند و چون ریشه موفقیت را طبق قانون جذب ( احساسات خوب و صلح درونی با خود) هر لحظه تجربه می کنند هر روز به موقعیت ها و شرایط رویایی خود هدایت می شوند .

آنها تفاوت بین واکنش و ایجاد انگیزه را می دانند و یاد گرفته اند تا خودشان و روحیه شان را با هم به تعادل برسانند . در ادامه هفت نکته ای که این انسان های ذاتا موفق دارند و از طریق آن به اهداف و آرزوهای خود می رسند را برای شما آورده ایم با برای دستیابی سریع و آسان به خواسته هاتون از آنها  بهره ببرید .

  •  زمان را صرف تعیین و رسیدن به اهداف خود می کنند

برای دستیابی به هر درجه ای از مهارت ،  اول باید اهداف و نقشه های خود را مشخص کنید . باید طرح و نقسه  و برنامه ریزی داشته باشید که با قوانین جهان هماهنگ باشد تا ضمن ایجاد هماهنگی از قوانین طبیعت برای تحقق سریع اهدافتون استفاده کنید .

برای این منظور لازم است جزئیات اهدافی را که می خواهید اول صبح یادداشت کنید و بعد به روز خود ادامه بدهید . و قبل از این که به خواب بروید دوباره اهدافتان را بخوانید . علاوه بر ایجاد یک برنامه واضح و مشخص ، تصمیم گیری و در اولویت قرار دادن کارهای مشخص می تواند ضمن اینکه بازی مفرحی برای شما ایجاد می کند احساسات شما را برای رویاپردازی و احساسات مثبت فعال نگه می دارد.

  •  انسان های موفق مسلط بر گفتار (زبان) و افکار خویش هستند

کسانی که زندگی را با یک طراحی آگاهانه پیش می برند ارزش قابل توجه نظارت بر افکار و زبان خود را کاملا درک می کنند . حذف سنجیده هر چیز منفی در حرف زدن و فکر کردن ، آن را تبدیل به یک رفتار نهادینه شده برای حفظ رویکرد مثبت زندگیتون می کند .

همچنین ، این افراد باورها و عواطف مثبت بیشتری را در خود می پرورانند که با اهدافی که دارند همخوانی دارد . افکار و کلمات ما قدرت عظیمی در رابطه با واقعیت های فیزیکی ما دارند . برای اینکه فرد موفقی شوید ، باید مدتی بطور عمدی و کاملا آگاهانه آنچه را که فکر می کنید و می گویید ، کنترل کنید و هر چیزی را که با اهدافتان همخوانی ندارد ، تغییر دهید تا با نهادینه شدن و تثبیت آن در ناخودآگاهتان ضمن تبدیل به عادت شما ، در تحقق رویاهای شما کمک کند .

  • معتقدند که هر چیزی امکان پذیر است

باور و ایمان به اینکه ” هر چیزی امکان پذیر است”  برای انسان های موفق کاملا امری عادی است . آن ها می دانند که در نظر گرفتن تمام احتمالات  آنها را با فضای جدیدی روبرو می کند و وقایع بصورت معجزه وار برای آنها رخ می دهد .

به عبارتی ، انسان های موفق ذاتا هرگز در مورد این که چه اتفاقی خواهد افتاد نگران نیستند ؛ فقط می دانند که این اتفاق قرار است که بیافتد و به خود تلقین کرده اند که هر اتفاقی بیفتد به نفع آنها خواهد بود . برای رسیدن به این درجه از توکل و ایمان ، باور داشته باشید که چیزی که می خواهید به سمت شما خواهد آمد و تسلیم این واقعیت که ،  این امر پیش خواهد آمد،  بشوید .

این کار در حقیقت یکی از آسان ترین بخش های این فرآیند است که شما باید هر کنترلی را که مانع از ظهور قدرت خلق شما می شود رها کنید و این واقعیت را که خواسته و هدف شما هم اکنون متعلق به شما است ، در آغوش بگیرید .

  •  انسان های موفق به کارما و قانون جذب اعتقاد دارند .
    اینکه هر آنچه را که به کائنات ساطع می کنند به آن ها باز خواهد گشت

هرچیزی را که فکر می کنید ، احساس می کنید ، باور می کنید و می گویید مثل بومرنگ به دنیا ارسال می شوند و همیشه به شما بازمی گردند . کسانی که زندگی مثبت و پرنعمتی را می خواهند ، این تصمیم آگاهانه را می گیرند که اغلب تا جایی که امکان دارد انرژی مثبت ساطع کنند و به فضای درون و بیرونی خود انعکاس دهند .

انسان های موفق همیشه به دیگران کمک می کنند ؛ از موفقیت کسانی که در اطرافشان هستند لذت می برند؛ به دنبال راه هایی برای خدمت و کمک به دیگران هستند ؛ هر زمان که فرصتی پیش آید ، شادی را به اشتراک می گذارند .

از همه مهم تر، آنها میدانند که چگونه همه چیز به هم متصل است و هر کس یا هر چیزی که با آن مواجه می شوند صرفا انعکاسی از خودشان است . بنابراین باید به این موضوع مهم توجه داشته باشید که هر انرژی که مایل به بازگشتش به سمت خودتان هستید ، باید انرژی ای باشد که شما می خواهید در جهان گسترش دهید .

  •  انسان های موفق خودشان را با افراد و محیط های مثبت احاطه می کنند :

انسان های موفق کسانی را که با اصول ابتدائی و اولیه ذهن ناخودآگاه و قانون جذب آشنا هستند میدانند که چقدر مهم است که خودشان را با چیزهای مثبت احاطه کنند . و تنها سعی می کنند شرایطی که به آن ها انگیزه می دهد و یا با کسانی که الهام بخش آن ها بوده و از آن ها حمایت می کنند ، سر و کار داشته باشند .

برای موفق شدن ضروری است که شما نیز به افراد موفق و کسانی که انرژی حمایتی متقابل را ساطع میکنند ، نزدیک شوید . این امر نه تنها باعث یادگیری از دیگران می شود ، بلکه باعث میشود انرژی لازم را برای خلق اهداف و رویاهایتان به دست بیاورید .

  • انسان های موفق بر این باورند که فراوانی نعمت حق طبیعی آنهاست:

انسان های موفق ذاتا  بر این باورند که پول ، ثروت و فراوانی در همه اشکال چیزیست که آن ها مستحقش هستند . معتقدند که داشتن نعمت و تجمّل و بهره بردن از امکانات لاکچری و تمام چیزهایی که خواهان آن هستند ، غیر اخلاقی نیست . انسان های موفق ذاتا موفق درمی یابند که فراوانی نعمت ، تجربه های جدید را به ارمغان می آورد و تجربه های جدید همان معنای زندگی است .

انسان های موفق می دانند که بودن در اطراف چیزهایی که معرف فراوانی هستند ، نوسان انرژی ساطع شده توسط آن ها را بالا نگه می دارد و راه را برای فرصت ها و تجربیات بیشتر باز می کند . این موضوع می تواند فراوانی (نعمت) عشق ، فراوانی دوستان و یا فراوانی پول باشد . با آگاه شدن از این که فراوانی چیز  بسیار خوبی است ، ما اجازه می دهیم چیزهای خوب بیشتری به زندگی ما وارد شوند .

  • انسان های موفق به سپاسگزار بودن اعتقاد دارند :

از همه مهم تر ،انسان های موفق ذاتا درک می کنند که سپاسگزار بودن یکی از موارد لازم یک زندگی شاد و موفق است . این امر نه تنها باعث ارتعاش شخص می شود ، بلکه به جهان نشان می دهد که ما از چه چیزی لذت می بریم و چه چیزی را بیشتر می خواهیم .

حتی آنچه ممکن است ظاهرا یک تجلی کوچک باشد ، سزاور قدردانی است و همیشه چیزهای زیادی برای سپاسگزار بودن وجود دارد . همچنین سپاسگزاری ، سریع ترین راه برای رسیدن به ” ذهنیت فراوانی” و تطبیق ارتعاش احساسی  با جریان رفاه و شادی است . قدردانی مثبت انرژی شما را به جایی می رساند که شما را برای خواسته هایخود پذیرا و نزدیک و نزدیک تر می کند .

چیزی که ما از آن قدردانی می کنیم فزونی می یابد گستره وسیعی از احتمالات وجود دارد ؛ هر چیزی می تواند برای هر کسی اتفاق بیفتد . برای تسلط بر سرنوشتمان ، به سادگی باید از ابزار استفاده کنیم و درک کنیم که جهان و قوانین آن همیشه و همیشه ، از ما حمایت می کند . پس می توانیم آرام باشیم و منتظر بشویم تا خواسته های ما به طور کامل در طول زمان آشکار شوند .

چرا که ما خلق کننده سرنوشت خودمان هستیم و تمام قوانین طبیعت نیز از این موضوع حمایت می کند . موضوعی که انسان های موفق را از دیگران متمایز و متفاوت کرده است .

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.

عالیجناب ذهن
 

نا آشنایی با قوانین ذهن ریشه همه نارضایتی ها، محدودیت ها، فقر، اضطراب ها و ناهماهنگی هاست و آگاهی از « اصول لایتغیر ذهنی» کلید تحقق بزرگترین، جنون آمیزترین و بلندپروازانه ترین رویاهای شماست

مجوزها