ضمیر ناخوداگاه

راز تمام قرون , و کلید گشاینده این اسرار

بدون دیدگاه

راز تمام قرون گنجینه های نامحدود و ارزشمندی در درون شما نهاده شده و برای اینکه آنها را به دست بیاورید ، کافیه چشم ذهنتون رو باز کنید و قدرت و تاثیر گنجینه بی پایان درون خود را به وضوح لمس و آن را بکار بگیرید و مغناطیس ثروت و برکات زندگی باشید .

شما می تونید از این ذخیره نامتناهی هر چیز رو که برای برخورداری از یک زندگی سرشار از فراوانی ، ثروت ، لذت بخش و با شکوه نیاز دارید ، به دست بیارید .

ناآگاهی بسیاری از مردم از ذخایر بی حد و حصر هوش ، عقلانیت و عشق درونی شان باعث میشه از بسیاری از استعدادها و توانایی های درونی خودتون غافل بمونید ، مسئله مهم اینه که ؛ به هر کسی که می خواهید تبدیل بشید و هر چه را که بخواهید قدرت تبدیل شدن(راز تمام قرون) و بدست آوردن آن در درونتون وجود داره .

یک قطعه آهن مغناطیسی شده می تواند اشیایی تا ۱۲ برابر وزن خود را بلند کند ، اما اگر خاصیت آهن ربایی خود رو از دست بده ، حتی قادر نیست آهنی به وزن پرکاهی را بلند کنه !

به همین ترتیب انسان ها به دو دسته قابل تفکیک هستند ؛

کسانی که خاصیت مغناطیسی دارند و سرشار از اعتقاد و اعتماد به نفس هستند و می دونند به این دنیا آمده اند که انسان های برنده و موفق باشند .

راز تمام قرون پول

کسانی هم هستند و البته تعدادشون هم اکثریت جامعه رو تشکیل میده ، این نیروی مغناطیسی خودشون رو از دست داده اند

و ترس و نگرانی و اضطراب و تاثیرگرفتن از شرایط محیطی

آنها را فلج کرده است و همیشه با افکار منفی این نیروی مغناطیسی شگفت انگیز رو از خودشون رانده اند . می گویند اگر این کارو بکنم و شکست بخورم چه ؟! آن وقت مردم به من می خندند و مرا مسخره می کنند .

کسانی که در زندگی در این زمره و گروه هستند

بازندگان زندگی هستند و هیچوقت به جایی نمی رسند .در حقیقت ترس آنها از انجام دادن کارهای فیزیکی نیست .که آنها را به افکار منفی و شکست می کشاند ، ناآگاهی و مطلع نبودن آنها از قدرت بی پایان و نیروی نهفته در درونشون هست که مبدا شکست ها برای آنهاست .

گوستاوگلی روانشناس برجسته فرانسوی بر این باور است که در سرتاسر دنیا نویسنده برجسته ، دانشمند مشهور و بیزینس من و هر کسی که به موفقیت های عالی در زندگی دست یافته از قدرت بی مثال ناخودآگاه خود بهره برده است و کسانی که از مواهب زندگی بهره نبرده اند. این نیروی بی نهایت عظیم و قدرتمند و ثروت ساز را در درونشان خاموش کرده اند .

وقتی بتوانید بزرگ ترین راز تمام دوران را در کشف کنید و بکار بگیرید

اونوقت می تونید به فردی مغناطیسی و دارای نیروی حیرت آور و قدرتمند تبدیل بشید و هر خواسته ای را به آسانترین شکل و بهترین کیفیت برای زندگی خود تامین کنید .

بزرگ ترین راز تمام قرون

 

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.

عالیجناب ذهن
 

نا آشنایی با قوانین ذهن ریشه همه نارضایتی ها، محدودیت ها، فقر، اضطراب ها و ناهماهنگی هاست و آگاهی از « اصول لایتغیر ذهنی» کلید تحقق بزرگترین، جنون آمیزترین و بلندپروازانه ترین رویاهای شماست

مجوزها