چرا اشتراک ویژه ؟

 سایت “عالیجناب ذهن” به صورت مرتب هر هفته محتواهای بسیار تحول آفرین در حوزه رشد فردی ، قانون جذب ، قانون رزونانس و تمام موارد مربوط به حوزه ثروت آفرینی و موفقیت در تمام ابعاد زندگی فردی و اجتماعی را در سایت منتشر می کند .

ویدیوها و محتوای این حوزه از برترین اساتید جهان خواهد بود و بعد از بررسی محتواهای اصلی آن و اطمینان از تاثیر فوق العاده آن در زندگی مخاطبان عزیز سایت، توسط تیم ” عالیجناب ذهن” ترجمه و در اختیار شما کاربران عزیز قرار می گیرد .

بویژه با توجه به مطالعات عمیق و واکاوی موضوعات مربوط به ذهن و مخصوصا ذهن ناخودآگاه توسط پژوهشگر صدا و سیما ( ابراهیم منصوری) ، سعی شده است اصول جذب ثروت ، روابط عاشقانه ، سلامتی ، رشد کسب و کار و موضوعات مشابه را با عنوان ” اسرار عالیجناب ذهن” در اختیار کاربران سایت قرار گیرد .

به جرات می توانیم ادعا کنیم استفاده از محتوای مربوط به ” اسرار عالیجناب ذهن ” در کشور بدیع و تحول آفرین خواهد بود و با اجرای این آموزه ها و دستورالعمل های بیان شده در آن ،  شرایط بیرونی جهت تحقق سریع و ساده اهداف و رویاهای شما فارغ از نوع و گستردگی آن، با اشتیاق با شما همراهی می کند! چرا که این اصول ، هرمس ترایس مجیتوس را به بزرگ ترین و قدرتمندترین ساحر زمان تبدیل کرده بود. البته ما قصد نداریم ساحر تربیت کنیم! هدف ما دادن اسرار عالیجناب ذهن به کاربران جهت تسریع و تسهیل خواسته های منطقی در زندگی است و غیر از این منظور، هدف دیگری از نظر تیم عالیجناب ذهن مذموم است.

هزینه و زمان زیادی صرف ترجمه ، زیر نویس و تهیه محتوای سایت بویژه بخش بسیار ارزشمند و ثروت آفرین و معجزه بخش ” اسرار عالیجناب ذهن ” می شود .  از این رو عزیزانی که علاقه به آموزش های موفقیت دارند می توانند با تهیه اشتراک دوره های موجود در سایت و دوره “عالیجناب ذهن ” را با درصد های تخفیف دانلود و استفاده کنند .

آیا میتوانیم محتوای سایت را انتشار دهیم ؟

تمامی محتوای قرار گرفته در سایت کاملا اختصاصی و در انحصار تیم “عالیجناب ذهن ” است و هیچ کس اجازه انتشار و یا فروش مجدد آنها را ندارید . در صورت رعایت نکردن این قوانین ابتدا حساب کاربری فرد مسدود شده و با فرد متخلف مطابق قوانین کپی رایت برخورد خواهد شد .
استفاده از محتوای سایت فقط برای خریدار اشتراک و خانواده درجه اول وی مجاز بوده و انتشار آن از نظر شرعی حرام و تیم عالیجناب ذهن هیچگونه رضایتی از این عمل غیر اخلاقی نداشته و پیگیری حقوقی را برای خود محفوظ نگه می دارد .

آیا برای پخش ویدیو ها و محتوای سایت در دستگاه های مختلف محدودیتی وجود دارد ؟

محتوا و ویدیو های سایت همگی با فرمت MP4 در اختیار کاربران عزیز قرار میگیرند . این فرمت با تمام دستگاه های موبایل ، تبلت ، کامپیوتر وتلویزیون و پخش کننده های خانگی سازگاری دارد . زیر نویس محصولات نیز بدون مشکل در این دستگاه ها بارگذاری می شود .
پیشنهاد میشود برای نهایت سازگاری و کیفیت از نرم افزار POT Player در ویندوز ، اپلیکیشن MXPlayer در اندروید و اپلیکیشن VLCPlaye در  IOS استفاده گردد . تمامی این نرم افزار ها رایگان هستند و به راحتی با جستجو میتوانید آنها را دریافت و استفاده کنید  .

در صورت بروز مشکل در دانلود و یا هر گونه مشکل عدم دسترسی به فایل های متنی و ‏ویدیویی خریداری شده چه کار کنیم؟

به طور کلی روند کار سایت چندین مرتبه تست شده  بدون هیچ مشکلی می توانید از محصولات استفاده کنید . با این حال، اگر با مشکلی در دانلود دوره ها یا استفاده از خدمات سایت مواجه شدید لطفا ازطریق تلگرام یا تماس تلفنی موضوع را با ما در میان بگذارید تا مشکل در اسرع وقت برطرف گردد .