دکتر سهیلا نانکلی
بی نظیران دوره نقره ای
سپاسگزار دکتر سهیلا نانکلی می‌گوید :

کارکرد ذهن ناخودآگاه رو در درمان بیمارام مشاهده کردم

سطح نقره ای اصول ذهن ناخوآگاه

با درودی گرم به همگی دوستان عزیز براتون آرزوی سلامتی دارم . و سپاس خدای بزرگ رو که تونستم بیشتر و بیشتر با قدرت و عظمت و با شکوهش آشنا بشم . از طریق پیج عالیجناب ذهن و از طریق تعلیمات دکتر ابراهیم منصوری با کارکرد ذهن ناخودآگاه بیشتر آشنا شدم.

من همیشه خود به این موضوع معتقد بودم . ایمان داشتم . و مشاهده میکردم کسانیکه ایمان دارن , کسانی که باور دارن , کسانی که در ذهن خودآگاه خودشون معادلات زیبای ایمان و باوررد میدن .همیشه نتایج درمانی موفق تری دارن .

دکتر سهیلا نانکلی
دکتر سهیلا نانکلی

برای هر نکته ای که به اونها میگی یک داستان منفی درست میکنن .

به عنوان مثال :

ویروسی که این روزها شایع شده در ایجاد زیگیل , میبینیم که برخی از انواع تایپ های اون میتونه عامل سرطان دهانه رحم در خانوم ها و در آقایون هم به اشکال دیگری بشه . فقط کافیه به مریض بگی که حالا ما تو رو بررسی میکنیم که این اتفاق در بدن تو نیوفته . میایم تو رو اسکرین میکنیم . غربالگری میکنیم که این اتفاق نیوفته .

بیمار دیگه خودش رو سرطانی میبینه . و با انرژی های منفی که حتی من مشاهده میکنم که حتی ضایعات معمولی بدنش هم به درمان دیگه جواب نمیده . و میشه به وضوح کارکرد ذهن ناخودآگاه رو در عدم روند درمان بیمار مشاهده کرد .

بسیاری از اوقات بیمارانی یا مدد جویانی رو دیدم که در طی بارداریشون همون ابتدا من از زایمان میترسم . و این ترس از زایمان رو آنچنان به ذهن ناخودآگاه داده که اجرا بکنه که باور کنید که ما در هنگام زایمان اینها رو بررسی میکنیم . تمام اندیکاتورهای سزارین رو ارزیابی میکنیم که اگر چیزی وجود داره کم نیاریم و مریض رو اذیت نکنیم . و بر ترسش ترس دیگری افزوده نکنیم .

تأثیر ترس در بدن و در کارکرد ذهن ناخودآگاه برای درمان

میبینیم که همه چیز بسیار بسیار عالیه ولی در روند زایمان به علت عدم همراهی مادر یا در واقع عدم همکاری هورمون هاش بابدنش  به علت ترس روند متوقف میشه و روال رو در شرایط سخت قرار میده و منجر به سزارین میشه .

طبق تجربه ای که من در طی این سالها داشتم . بیمارانی که آرامش دارند . استرس و ترس و نکرانی ندارن و در درجه اول به خدا و بعد به پزشک شون با اطمینان و ایمان سپردن و وارد حیطه درمان میشن . نتایج درمانی بسیار بسیار بهتری رو خواهند داشت . چون کارکرد ذهن ناخودآگاه درست و بی نقص هست و همان ترس ها رو اجرا میکنه.

و حالا که من با معادلات ذهن خودآگاه و کارکرد ذهن ناخودآگاه بیشتر آشنا شدم . این مجهولات برای من روشنتر شد که ذهن خودآگاه 5 درصدی ما وقتی معادلات ترس و شک و استرس و منفی گرایی و ارتعاشات منفی رو فرمان میده به مجری قدرتمند و محکم ولی بدون تحلیل ناخودآگاه اونو بدون چون و چرا اجرا میکنه و سیستم هورمون های ما رو بهم میزنه .

دکتر سهیلا نانکلی
دکتر سهیلا نانکلی

استاد ارجمندم سپاس بابت تمام ارتعاشات مثبتی که به ما آموزش میدهید . و سراسر این ارتعاشات هستین . امروز من یک بخشش بزرگ داشتم و برای یکی از بیماران که هزینه جراحی نداشت کل هزینه رو من به بیمارستان پرداخت کردم چیزی حدود 4 میلیون .

و من مطمئنم که واریزهای بعدی رو به سرعت خواهم داشت . واریزهای من امروز در روز تعطیل دو تا سه برابر بود و واریزهایی بود که مدتها طلب داشتم و به من نرسیده بود .و من به کارکرد ذهن ناخودآگاه ایمان دارم .

لیست شکرگزاری مجری قدرتمند

  • سپاس خدای بزرگ رو برای آنکه به من یاد داد که دلی بخشنده داشته باشم .
  • سپاس خدای رو که به من یاد داد با عشق و علاقه و با تمام وجودم  ببخشم
  • سپاس خدای بزرگ رو که هرگز و هرگز منو تنها نگذاشته
  • سپاس خدای بزرگ رو برای جذب های عالی که برای من کنار گذاشته
  • سپاس خدای بزرگ برای جذب های فوق العاده اش
  • سپاس خدای بزرگ رو برای جراحی های بی نظیری که ه من کمک کرد. که با کمک سپاسگزاری از خدای بزرگ و با شکوه و توانمندم بزرگترین جراحی ها رو بدون عارضه انجام دهم
  • سپاس خدای بزرگ رو به خاطر جذب های عالی عاطفی و روانی
  • سپاس خدای بزرگ رو برای جذب های مالی و ثروتی رو که از خدای قدرتمند و ثروتمند دریافت میکنم
  • سپاس خدای بزرگ , قدرتمند , شکوهمند و متعال رو

عالیجناب ذهن
 

نا آشنایی با قوانین ذهن ریشه همه نارضایتی ها، محدودیت ها، فقر، اضطراب ها و ناهماهنگی هاست و آگاهی از « اصول لایتغیر ذهنی» کلید تحقق بزرگترین، جنون آمیزترین و بلندپروازانه ترین رویاهای شماست

مجوزها