ضمیر ناخوداگاه

ارتعاش مثبت و رازهای شگفت انگیز جذب

بدون دیدگاه

در مقاله اول گفتیم که برای آگاه شدن از ارتعاش مثبت، فرکانس و اصول جذب باید آگاهی خود را از دایره دیدنیها وسعت ببخشیم ! به عبارتی برای جذب لوازم فیزیکی در این دنیای مادی باید بدانیم ساده ترین و قدرتمندترین راه برای جذب هر آنچه در دنیای مادی می خواهیم ، استفاده از ظرفیت و قدرت بی پایان دنیای غیر فیزیکی و بدست آوردن ارتعاش مثبت است . دنیایی که کلید ورود به آن احساس و حالت عاطفی شماست .

حواس فیزیکی را به سمت جذب خواسته ها تمرین دهید

پس شما چطور می تونین حواس فیزیکی تون رو تمرین بدین تا محدوده گسترده تری از فرکانس ها که مطابق با خواسته های شما هستن رو شناسایی کنن ؟ به یاد داشته باشین که جوهر وجود شما آگاهیه . هر چه در مورد همین سه واژه ؛ فرکانس ، ارتعاش و جذب اطلاعات و آگاهی شما بیشتر باشه راحت تر می تونید این موضوعات را درک کرده و با اصول ذهنی که این سایت برای آن طراحی شده می تونید به هر خواسته ای که دارید ، برسید . به سادگی میشه گفت که بدن شما از طریق احساس و ارتعاش و فرکانس یک فرستنده است . درست مثل رادیو !

اگه می خواین واقعیت های جدیدی رو از طریق این دستگاه (بدن) تجربه کنین ، اول باید از روی عمد کانال رو عوض کنین ! . هربار که متوجه شدین به کانال فعلی برگشتین ، باید دوباره کانال رو عوض کنین تا زمانی که دیگه ذهن ناخوداگاه شما قدرت و انتخاب عمل را در دست بگیره ، ارتعاش مثبت ارتعاش غالب شما باشه تا کانال شما که کانال دلخواه شما برای برآوردن آرزوهای شماست ، برای همیشه عوض بشه و به صورت پیش فرض توی کانال جدید بمونین ! چرا که کسی در دنیا پیدا نمی شود که کانال تجربه خودش را که غرق در لذت و برکات زندگی است به سوی کانال بدبختی و چیزهای نادلخواه عوض کنه !.

ارتعاش مثبت
ارتعاش مثبت

اولین گام برای تفسیر فرکانس و ارتعاش مثبت

اولین گام برای تفسیر فرکانس های مختلف و ارتعاش مثبت اینه که به حواس فیزیکی تون توجه نکنین تا بتونین به روی حواس غیرفیزیکی تون یا ذهن و حالات احساسی تون تمرکز کنین . بهترین راه برای انجام این کار اینه که به محیطی برین که قادر باشین همه ورودی های حسی ممکن رو حذف کنین .

فلسفه و دلیل مدیتیشن و مراقبه

جایی رو پیدا کنین که دمای مناسبی داشته باشه ، هوا مطبوع باشه ، آروم و فارغ از هرگونه حواس پرتی باشه . چشم هاتون رو ببندین و بدنتون رو از لحاظ فیزیکی آروم کنین . به مدت چند دقیقه نفس عمیق بکشین تا حس لامسه تون ضعیف بشه یا حتی کلا بی حس بشه . اگه آروم بمونین خیلی راحت می تونین این کارو انجام بدین تا زمانیکه پایانه های عصبی تون خودشون رو با حالت کمبود ورودی وفق بدن . هر چی بیشتر تمرین کنین ، خیلی ساده تر می تونین با اراده خودتون به این حالت برسین .

این رو بدونین که زمانی که شما به طور کامل حواس فیزیکی تون رو از دست دادین ، دیگه قادر به درک زمان نیستین . اون موقع است که متوجه می شین که شما و حواس فیزیکی تون به طور کامل در مدار آرومی هستن. زمانی که توجه تون رو از حواس فیزیکی تون دور کنین ، شما به شکلی قدرتمند قوای خلاقتون رو به کار می اندازین . با آرزوتون شروع کنین . این معادل غیرفیزیکی عمل و حرکت فیزیکه .زمانی که شما با آرزو کردن چیزی رو به صورت غیرفیزیکی خلق می کنین ، خیلی سریع به شکل غیرفیزیکی جذب میشه . به عنوان مثال ، اگه می خواستین تصور کنین که به تعطیلات رفتین ، شما فقط باید آرزوشو داشته باشین و تصویر و حس اون به وجود خواهد اومد . شما می تونین با ذهن و تصوراتتون انرژی شو حس کنین . توی اون لحظه ، شما دارین با فرکانس اون تعطیلات که به شکل غیرفیزیکی هست هم ارتعاش می شین . حتی اگه نتونین اون رو توی ذهنتون ببینید ، می تونین درکش کنین . تمام چیزی که نیاز دارین اینه که این آرزو میل رو داشته باشین که اون رو خلق کنین . همینطور که با اون آرزوتون ارتباط برقرار می کنین ، اون رو حسش کنین . چیزی که شما در نهایت آرزوشو دارین ، محدوده فرکانس غیرفیزیکی جذب اونه یا اینکه داشتن اون و بودن با اون چه حسی داره . یکبار دیگه میگم با فکر کردن به اون چیزی که آرزوشو دارین ، در حالت آرامش کامل و عدم وابستگی ، شما باید خیلی سریع بتونین حس کنین که داشتن اون چیزی که می خواین چه حسی داره تا از این طریق ارتعاش مثبت را بدست بیارید . خودتون رو غرق در اون حالات احساسی بکنین و هر چقدر دوست دارین توی اون حالت بمونین .

ارتعاش مثبت
ارتعاش مثبت

تمرین روزانه را فراموش نکنید

روزانه این کار رو تمرین کنین . شما با این کار به سادگی از حواس فیزیکی تون جدا می شین تا بتونین وارد محدوده غیرفیزیکی بشین و خیلی سریع آرزوهاتون رو جذب کنین. اگرچه خیلی بعیده که حواس فیزیکی شما بتونن به سرعت این تغییرات رو درک کنن مخصوصا اگه حواس فیزیکی شما با فرکانس و ارتعاشات غیر متناسب با اهدافتون انبار شده ! چرا که اگر متناسب بود باید به همه خواسته هاتون می رسیدید ! زمانی که شما متوجه بشین که دارین فرکانس تون رو از نو تنظیم می کنین و فرکانس اون آرزویی که دارین رو به وجود میارین ، اینطوری این فرآیند خیلی منطقی تر به نظر می رسه و درک اون آسون تر میشه . همین طور که حواس فیزیکی شما خودشون رو آماده درک فرکانس هایی که شما خلق کردین می کنن ، حواس شما تنها می تونن تغییراتی کوچک رو در مسیر آرزوهای شما به وجود بیارن . آرزوی شما بلافاصله به شکل غیرفیزیکی خلق شده اما برای اینکه شما اونها رو به صورت فیزیکی ببینین ، شما باید در مسیر اونها حرکت کنین .

ارتعاش مثبت – کلید جذب سریعتر و بیشتر!

توصیه دیگری که خیلی هم مهم هست اینه که خواسته هاتون رو یکی یکی به شکل غیرفیزیکی جذب کنین که از طریق ارتعاش مثبت فعال میشه. هر چه ارتعاش مثبت شما بیشتر باشه به همان اندازه به خواسته هاتون نزدیک تر خواهید بود . این کلید جذب سریعتر و با دقت بیشتره . چیزی که همه می خوان ، چیزی که پشت آرزوهای اونهاست ، محدوده فرکانس غیرفیزیکی هست . ما به دنبال اون عواطف و احساسات هستیم . به عنوان مثال ، پول ، یک خونه لاکچری بزرگ و یک رابطه عاشقانه فوق العاده تصاویری از جذب غیرفیزیکی هستن . مفهومی که پشت همه این چیزهاست اون حسیه که درصورت داشتن اونها به ما منتقل میشه . اگر آگاهی خودتون را از فلسفه این موضوعات و اینکه تمام خواسته ها ، آرزوها و اهداف را برای چه می خواهیم ، بالاتر ببرید متوجه می شوید که آرزوی ما اصلا جذب فیزیکی اونها نیست بلکه ما می خوایم اون احساسی که از داشتن اونها به ما دست میده رو داشته باشیم .

برای جذب سریع خواسته هاتون ، باید حس عمیق آرزوها را تجربه کنید

اگه ما صرفا برای جذب فیزیکی چیزی که آرزوشو داریم اقدام کنیم یک هدف ضعیف داریم . شنیده ایم مهمه که اون چیزی که آرزوشو داریم رو تصور کنیم و همچنین حس کنیم که اگه همین الان اون رو داشتیم چه حسی بهمون دست می داد . این موضوع به این دلیل نیست که جذب فیزیکی اون ما رو راضی می کنه . در حقیقت اون حالت احساسی که ما از داشتن اون چیز داریم ما رو راضی می کنه . اگه به جای اون احساسی که واقعا می خوایم داشته باشیم به روی جذب فیزیکی خواسته مون تمرکز کنیم درست مثل این میمونه که با تصویر چیزی که دوست داریم بخوریم خودمون رو سیر کنیم به جای اینکه اون غذا رو بخوریم . به علاوه با تمرکز کردن بر روی اون احساس ، ما با فرکانس چیزی که می خوایم داشته باشیم هم ارتعاش می شیم . تمام انرژی خلاقانه تون رو صرف خلق و جذب آرزوهای غیرفیزیکی تون بکنین چون اونها چیزهایی هستن که واقعا می خواین . معنای عمیق تر از بخش مربوط به انرژی فرکانس ها منتقل میشه . همیشه هدف تون رو اون احساس غیرفیزیکی قرار بدین و تصویر اون همراه با اون احساس به سمت شما خواهد اومد . در نهایت فرکانس شما با فرکانس خواسته شما هم ارتعاش خواهد شد و ارتعاش مثبت ارتعاش غالب شما خواهد بود و از این طریق قدرت جذب شما بصورت حداکثری خواهد بود . حواس فیزیکی شما اون خواسته شما رو درک می کنن و شما شاهد تصویر آرزوتون به شکل فیزیکی خواهید بود .

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.

عالیجناب ذهن
 

نا آشنایی با قوانین ذهن ریشه همه نارضایتی ها، محدودیت ها، فقر، اضطراب ها و ناهماهنگی هاست و آگاهی از « اصول لایتغیر ذهنی» کلید تحقق بزرگترین، جنون آمیزترین و بلندپروازانه ترین رویاهای شماست

مجوزها