ضمیر ناخوداگاه

با این اصول ساده اهدافتون رو جذب کنید

بدون دیدگاه

همونطور که می دونید قانون جذب با افکار و احساس شما سرو کار داره و برای جذب خواسته هاتون نیاز به چند تمرین ساده و در عین حال عمیق دارید که ذهن ناخودآگاه خود را برای نیل به خواسته هاتون سرشار کنید و به عبارتی وقتی این تمرینات جزء طبیعت ثانویه شما بشوند ، اونوقت هست که چه بخواهید یا نخواهید معجزه برای شما رخ خواهد داد و جذب خواسته های شما بدنبال هم اتفاق خواهد افتاد!

من بهتون قول میدم که اگه شما با جدیت این تمرینات رو دنبال کنین ، قطعا به نتیجه می رسین و خوایته هاتون رو جذب می کنید .

من از بیماری و فقر ، به نقطه مقابلش سلامتی و ثروت رسیدم و باور دارم که قطعا این اتفاقات به این دلیل افتادن که من کانون توجه خودم رو تغییر دادم . دوستی می گفت زمانی که عمل پیوند سلول های بنیادی رو انجام دادم ، (در ضمن این اتفاق زمانی افتاد که من مثل گذشته ها به روی بیماری خودم تمرکز نمی کردم) به معنی واقعی کلمه وارد یک دنیای دیگه شدم : ” ذهن دستور میده و بدن از دستورات ذهن پیروی می کنه “

به من اجازه نمی دادن که راجع به علائم بیماری یا این مزخرفات فکر کنم . دکتر من اجازه این کار رو نمی داد و بلافاصله می گفت  ” پیوندهای سلولی در کنار ذهنت به درمانت کمک می کنن .” اونها به بیماری توجه نمی کنن یا اون رو از بین نمی برن .  زمانی که می خواستم از همون اطلاعات اندک و بی ارزشی که راجع به باکتری یا سم رو به یاد بیارم ، اون تمرکزم رو به سمت بدن خودم و درمان شدن بر می گردوند .

و من با سرعت بیشتری نسبت به کسایی که به طور مداوم راجع به جزییات بیماری شون صحبت می کردن ، درمان شدم و به جذب خواسته ام رسیدم . اون دکتر به خوبی می دونست داره چیکار می کنه و من هم حالا متوجه شده ام .

سال ها بعد ، من همین مسئله رو در مورد داشتن امنیت مالی یاد گرفتم . زمانی که شما نگران هستین و به روی ” مشکل” یا کمبود پول فکر می کنین ، هیچ اتفاق خوبی برای شما نمی افته و به جذب خواسته نمی رسید .

زمانی که من تصمیم گرفتم که به پولی که به دست می آوردم تمرکز کنم و ترس هایی که در مورد پول داشتم رو کنار بذارم ، وضعیت مالیم به طور کلی تغییر کرد  و این اتفاق خیلی سریع تر از اون چیزی که فکرش رو می کردم رخ داد .

این نکته در مورد جذب خواسته های دیگر مثل عشق هم صدق می کنه . زمانی که این باورم که عاشق فقط من رو آزار میده رو تغییر دادم ، همه چیز عوض شد و من ازدواج کردم .

رازهای جذب ثروت
رازهای جذب ثروت

نکته مهم : شما باید روی راه حل مشکلات تمرکز کنین !

در حالی که تمرکز کردن به روی علائم بیماری حال شما رو بدتر می کنه و انرژی منفی به سمت شما می فرسته ، تمرکز کردن به روی راه حل انرژی های مثبت رو به سمت شما جذب می کنه و جذب خواسته شما با سرعت بیشتری اتفاق می افته .

این تغییر می تونه چیزی شبیه به این باشه : به جای اینکه با خودتون فکر کنین ” من این دارو رو مصرف می کنم چون این ویروس داره بدنم رو نابود می کنه و غیر قابل کنترل شده و من باید تمام تلاشم رو بکنم تا اون رو از بین ببرم ” به این شکل فکر کنین که ” من این دارو رو مصرف می کنم تا به من کمک کنه بدنم رو درمان کنم و بتونم کارهایی رو انجام بدم که بهم حس خوبی میدن .”

اووه خدای من ! ببینین این چقدر بهتره !

اینها گام های ساده ای هستن که من اونها رو دنبال کردم و ازشون جواب گرفتم و من باور دارم که شما هم می تونین این کار رو بکنین و به جذب خواسته تان فارغ از نوع و اندازه آن برسید .

تفاوت ذهن و مغز
تفاوت ذهن و مغز
  • سعی کنین به طور آگاهانه افکار و کانون توجه تون رو تغییر بدین .

اگه بخشی از بدن شما درد می کنه ، روی بخشی از بدنتون تمرکز کنین که درد نمی کنه . اگه شما مشکل مالی دارین ، همون یک دلاری رو که توی کیف تون هست ، رو توی دست تون نگه دارین و روی اون تمرکز کنین . مراقب افکارتون باشین ( البته اونها رو قضاوت نکنین) . شما از اتفاقاتی که هر روز داره توی ذهنتون می افته ، حیرت زده می شین .

اگه متوجه شدین که دارین به چیزهایی که اونها رو نمی خواین فکر می کنین و راجع بهشون حرف می زنین ، بلافاصله همون چیزهایی رو که می خواین بگین .

به عنوان مثال به جای جملاتی مثل ” من این درد رو نمی خوام . من نمی تونم این درد رو تحمل کنم .” از این جملات استفاده کنین: ” من می خوام حس درونی خیلی خوبی داشته باشم . من می خوام که به راحتی راه برم .” زمانی که صحبت هاتون رو تغییر میدین ، از کلمات منفی استفاده نکنین .

چون روی هر چیزی که تمرکز کنین رشد می کنه . و شما سعی دارین که اون اتفاقات مثبتی رو که خودتون می خواین ، افزایش بدین. اگه روی این جمله تمرکز کنین که “من نمی خوام چنین احساسی داشته باشم” شما دارین روی همون حسی که نمی خواین متمرکز می شین و همون چیز رو به زندگی تون جذب می کنین .

  • جوینده احساسات مثبت باشین .

من به هیچ وجه نمیگم که احساس منفی رو نادیده بگیرین (بهم اعتماد کنین ، من امتحانش کردم و این کار قطعا جواب نمیده ) چون اتفاقا احساسات منفی کمک می کنه شما واضح تر بفهمید که دنبال چی هستید و خواسته شما چیست و اگر از آن به عنوان ابزار استفاده کنید ، جذب خواسته شما بهتر و زودتر اتفاق می افته .

اما اینکه شما بتونین یک احساس منفی رو تشخیص بدین و تصمیم بگیرین که اندیشه و یا احساس تون رو با حسی مثبت عوض کنین ، قطعا موثر خواهد بود . اگه از خودتون بپرسین که چرا چیزی رو می خواین ، شما می تونین اون انرژی مثبتی که به شما کمک می کنه به خواسته تون برسین رو جذب کنین .

احساسات مثبت
احساسات مثبت

به عنوان مثال :  ” چرا من می خوام به سلامتی دست پیدا کنم ؟ ” پاسخ شما ممکنه چیزی شبیه به این باشه :  ” تا دوباره بتونم سفر کنم، تا بتونم به طور تمام وقت کاری رو که دوستش دارم انجام بدم ، تا اینکه بیشتر کنار خونواده ام باشم و… ” همه این ها احساس های مثبت رو به سمت شما جذب می کنن و سطح ارتعاش شما رو به یک ارتعاش مثبت تبدیل می کنن .

یک گام فراتر بردارین و تصور کنین که در حال سفر کردن ، کار کردن و انجام کارهایی که دوست شون دارین ، هستین . حواستون باشه که وقتی این تغییرات و تصویرسازی ها رو انجام میدین چه حسی دارین .

اگه تصور چیزی باعث میشه حس بدی داشته باشین (حتی اگه به نظر مثبت باشه) ، چیزی دیگه ای رو پیدا کنین که تنها احساس مثبتی رو در شما به وجود میاره . ترس های مخفی ما ممکنه احساسات منفی ای رو به وجود بیارن، پس حواستون رو جمع کنین .

۳. احساسات منفی رو رها کنین.

من این کار رو از طریق تکنیک های انرژی درمانی انجام دادم . برای من و همین طور خیلی از مشتری هام ، احساسات و باورهای ناخودآگاه هم نقشی توی بروز مشکلاتی که توی زندگی ما به وجود میان، دارن و و این (انرژی درمانی) روش خوبی برای دسترسی داشتن و رها کردن اون بخش از احساسات منفی هست .

حفظ انرژهای ناشی از احساسات منفی ، سطح ارتعاش شما رو پایین میاره . هر چی این احساسات منفی رو رها کنین ، شما در سطح ارتعاشی قرار می گیرین که دیگه اون احساسات رو جذب نکنین .

من باور دارم که رها کردن انرژیِ ترس از بیماری ،  به من کمک کرده تا تندرست و قوی باقی بمونم . از زمانی که باورهایی که در گذشته در مورد پول داشتم رو رها کردم ، دیگه هیچ وقت یک آدم ورشکسته نبوده ام !

برای جذب پول ، ثروت ، سلامتی و داشتن روابط عاشقانه نیازی به تکاپو و کار فیزیکی نیست کافی است انرژی بی پایان ذهن ناخودآگاه را فعال کنید و خودتون رو در مسیر جذب خواسته هاتون قرار دهید آنوقت تمام اهدافتون بر اساس مسیری که ذهن ناخودآگاه از طریق جذب احساس خوب انجام می دهد راههای رسیدن به خواسته هاتون رو هم هموارتر و لذت بخش تر می کند .

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.

عالیجناب ذهن
 

نا آشنایی با قوانین ذهن ریشه همه نارضایتی ها، محدودیت ها، فقر، اضطراب ها و ناهماهنگی هاست و آگاهی از « اصول لایتغیر ذهنی» کلید تحقق بزرگترین، جنون آمیزترین و بلندپروازانه ترین رویاهای شماست

مجوزها