ضمیر ناخوداگاه

هفت نشانه عشق واقعی که آن را از وابستگی متمایز میکند

بدون دیدگاه

عشق واقعی: شاید کسی نیست که عشق را در زندگی اش تجربه نکرده باشد. حتما توی تلویزیون و فیلم ها دیدین و همیشه توی آهنگ ها هم چیزهای زیادی راجع به عشق شنیدین .

تجربه عشق
تجربه عشق

عشق چیست؟

تماشای یک فیلم خاص می تواند مانند نوری باشد که شما را از تاریکی نجات می دهد. و یا شاید شما را در تاریکی و آشفتگی فرو ببرند ، فیلم هایی که عشق واقعی را برای شما وارونه و تصنعی معنا می کنند .اما براستی عشق واقعی چه ملاک و معیارهایی باید داشته باشد ؟ به عبارتی ، عشق واقعی دقیقا چیه و از کجا می تونین بفهمین که عشقی واقعی رو پیدا کردین؟

به طور کلی عشق واقعی یک احساس علاقه و دلبستگی شدید نسبت به یک شخص دیگه است . احساسی که با هیچ حس دیگه ای قابل مقایسه نیست ! عشق نوعی از ارتباطه که فراتر از جاذبه جسمانی محض هست. و به جای اون یک ارتباط عاطفی و روحی رو به همراه داره .

به بیان ساده تر ، عشق یک احساس خیلی قوی نسبت به یک شخص دیگه اس تا اندازه ای که زندگی بدون اون شخص برای شما غیرقابل تصور میشه. چطور می تونیم تشخیص بدیم که حسی که نسبت به کسی داریم ، عشق واقعیه یا فقط یک هوس یا شیفتگی زودگذره ؟ در اینجا می خواهیم به هفت نشونه روابط عاشقانه اشاره کنیم که باید اونها رو برای تمایز عشق واقعی در نظر داشته باشید

نشانه های عشق واقعی

  • شما بی قید و شرط به اون شخص اهمیت میدین
روابط عاشقانه
روابط عاشقانه

توی زمان های شادی و غم ، شما و معشوقه تون همیشه در کنار هم هستین . شما به همدیگه اعتماد دارین و هر کاری از دستتون بر بیاد انجام میدین که به همدیگه ثابت کنین عاشق هم هستین .

زمانی که عشق واقعی رو پیدا کنین ، دیگه هیچ قید و شرطی وجود نداره . شما از صمیم قلبتون اون شخص رو دوست دارین، حتی زمان هایی که بد اخلاق باشه و یا توی بهترین حالت خودش نباشه . چرا ؟ چون می دونین که دو نفر یک رابطه خاص رو دارن .

  • شما اون شخص رو بخاطر شخصیتش دوست دارین

زمانی که شما عشق واقعی رو پیدا کنین ، شما کوچکترین تمایلی به تغییر دادن اون شخص ندارین. شما به اون شخص افتخار می کنین و هیچوقت از اینکه اون رو به دوستانتون و یا کسایی که دوستشون دارین معرفی کنین ، نمی ترسین . در حقیقت ، از اینکه اون شخص رو به اطرافیانتون معرفی کنین ، لذت می برین چون می دونین که چه شخص با ارزشی رو پیدا کردین . شما اون رو با بقیه مقایسه نمی کنین یا اینکه آرزو کنین که ای کاش شبیه به فلان شخص بود . حتی شما عاشق خصوصیات عجیب و غریب اون شخص هم هستین .

  • شما از اینکه جلوی اونها شخصیت واقعی تون رو نشون بدین نمی ترسین                                                    

میگن عشق واقعی دیوارهای خونه شما رو پایین میاره !  البته نه به معنی واقعی کلمه !! اما از نظر عاطفی ، روانی و روحی این کارو می کنه . این یعنی زمانی که شما عشق واقعی رو پیدا کردین ، حاضرین که به طور کامل و صادقانه احساساتتون رو با طرف مقابل تون به اشتراک بذارین .

شما نیازی به این ندارین که اون رو تحت تاثیر قرار بدین .و مجبور نیستین که قبل از اینکه حرف بزنین یا کاری بکنین ، به این فکر کنین که این حرف یا رفتار من چه واکنشی رو از جانب اون شخص به همراه داره . البته این به این معنا نیست که شما باید هر زمانی که خواستید هر حرفی رو بزنید. ولی اینجوری شما می تونین خودتون باشین .

نیازی ندارین که به هر حرفی که می زنین یا هر کاری که می خواین انجام بدین ، بیش از حد فکر کنین . بهتر از همه اینکه زمانی که به اون شخص اجازه بدین که وارد دنیای شما بشه ، شما کسی رو خواهید داشت که تمام افکار کوچولو و بامزه ، رویا ها و اهداف خودتون رو باهاش در میون بذارین .

عشق واقعی
عشق واقعی

عشق مسیری لذت بخش و پر از شادی

  • شما روی حرف خودتون می ایستین

نه تنها شما صادقانه حرف هاتون رو می زنین بلکه زمانی که به اون شخص قولی بدین ، سر قولتون می مونین در واقع مایوس کردن اون شخص به اندازه آخرالزمان ! برای شما نابود کننده خواهد بود با وجود اینکه شما می دونین که اون شخص هرگز از حقیقت باخبر نمیشه اما دروغ گفتن یا خیانت کردن بهش برای شما غیر قابل تصور هست . چرا ؟ چون زمانی که حرف از اون شخص باشه ، اصول اخلاقی به شدت براتون مهم میشن و اگه اون شخص رو مایوس کنین انگار خودتون رو مایوس کردین . زمانی که چنین حسی داشته باشین ، میشه اسم این حس رو گذاشت عشق واقعی.

  •  شما به طور کامل به همدیگه احترام می ذارین

زمانی که شما عشق واقعی رو پیدا کنین ، رابطه شما به گونه ای خواهد بود که هر دو طرف بیشترین احترام ممکن رو به همدیگه می ذارن . این به این معنا نیست که شما توی همه چیز با همدیگه تفاهم خواهید داشت اما زمانی که دیدگاه متفاوتی نسبت به همدیگه دارین ، شما خیلی مهربانانه و معقولانه با این مسئله کنار میاین . شما روی همدیگه اسم نمی ذارین . همدیگه رو کوچیک نمی کنین و به اعتقادات همدیگه احترام می ذارین . شاید خیلی بیشتر از اینها به همدیگه اهمیت میدین که بخواین چنین کاری بکنین . به جای این کارها ، شما یاد می گیرین که بحث های سازنده و مهربانانه ای با همدیگه داشته باشین . هر چی باشه شما هرگز نمی خواین باعث ناراحتی معشوقه تون بشین .

  • شما شادی همدیگه رو افزایش می دین

عشق و احترام

این به این معنی نیست که شما برای شاد بودن به همدیگه وابسته هستین اما یعنی دیدن معشوقه تون شما رو خوشحال می کنه. در این مورد خیلی مراقب باشین . خیلی از مردم این دو حالت رو باهم اشتباه می گیرن .

اینکه شما قادر باشین که شادی معشوقه تون رو بپذیرین و اون شادی رو مال خودتون بدونین ، نشونه کاملا ویژه ای هست که شما عشق واقعی رو پیدا کردین . چرا؟

چون این یعنی شادی و سلامتی اونها ، درست مثل شادی و سلامتی خودتون براتون مهمه . پس اگه شما شادی همدیگه رو بیشتر می کنین ، این یک نشونه اطمینان بخشه که شما یک عشق فوق العاده رو پیدا کرده این .

  •  شما حاضرین که بخاطر همدیگه فداکاری بکنین

منظور من این نیست که شما باید تمام رویاهاتون رو به خاطر طرف مقابل فراموش کنین. اما اگه حاضر باشین که بخاطر همدیگه فداکاری های کوچکی رو انجام بدین ، پس این نشونه یه عشق واقعیه !

به عنوان مثال شاید شما یک پیتزای گیاهی رو سفارش بدین چون معشوقه تون گوشت نمی خوره. یا شاید شما با یکی از دوست های معشوقه تون که خیلی باهاش میونه خوبی ندارین رفت و آمد کنین . اما چون می دونین که برای معشوقه تون مهمه این کار رو انجام میدین .

وقتی حرف از عشق و روابط عاشقانه میشه ، همین فدارکاری های کوچک هستین که تفاوتی رو ایجاد می کنن . اگه شما حاضرین که این کارها رو برای همدیگه انجام بدین در حالیکه توی شرایط عادی این کار رو نمی کنین ، این نشونه کاملا واضحی هست که شما عشق واقعی رو پیدا کردین . عشق واقعی مبارکتون باشه!

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.

عالیجناب ذهن
 

نا آشنایی با قوانین ذهن ریشه همه نارضایتی ها، محدودیت ها، فقر، اضطراب ها و ناهماهنگی هاست و آگاهی از « اصول لایتغیر ذهنی» کلید تحقق بزرگترین، جنون آمیزترین و بلندپروازانه ترین رویاهای شماست

مجوزها