ضمیر ناخوداگاه

نقش مهم ضمیرناخودآگاه در روابط عاشقانه

بدون دیدگاه

ضمیر ناخودآگاه در روابط عاشقانه و جذب عشق اطرافیان تاثیر بسزایی دارد . تاثیر ضمیر در روابط عاشقانه بدین سان است . که بدون آگاهی از آن می توانید عشق و علاقه را به شکلی بسیار عمیق در زندگی خود به کار گیرید .

زمانی که از قانون جذب محبت و عشق و ضمیر ناخودآگاه در روابط عاشقانه  استفاده می شود . تغییراتی در شخصیت و جذابیت همین طور در احساسات فرد ایجاد می شود . که می تواند بر روابط  او با همه اطرافیانش تاثیر گذار باشد .

هنگامی که عمیقا به عشق و محبت فکر می کنید . این علاقه و محبت در ذهن ناخودآگاه شما ثبت می شود . و پس از تکرار ، خود را به عنوان جزئی از ذهن ناخودآگاه می پذیرد . در نتیجه آن را به خودآگاه شما انتقال می دهد .

با استفاده از قانون جذب ، همه عوامل طبیعت خود را با این باور از عشق همسو می سازند . در نهایت شما به عنوان فردی عاشق و علاقمند به محبت ورزی و عشق می توانید افراد را به سوی خود جذب کنید .

گاهی تاثیر افکاری که در ذهن ناخودآگاه خود پرورانده اید . بدون آن که آگاه باشید آنها را با ذهن خودآگاه خود همسو کرده اید . و این افکار شما را به عنوان فردی جذاب معرفی می کنند . و توانایی شما را در ایجاد جذابیت های احساسی افزایش می دهند .

ضمیر ناخودآگاه در روابط عاشقانه
ضمیر ناخودآگاه در روابط عاشقانه

پرورش ضمیر ناخودآگاه در روابط عاشقانه

در واقع عشق دارای انرژی بی پایان و بی نهایت می باشد . که پرورش صحیح و مناسب آن در ذهن ناخوداگاه می تواند روابطی عمیق و دلخواه را برای فرد به ارمغان آورد . و در اطرافیان نیز این انرژی ساطع شده و همیشه با شما همراه خواهد بود .

زمانی که از خود و افکاری که در مورد خود دارید رضایت داشته باشید .  ذهن خود را در جهت مثبت با اصول صحیح پرورش دهید . در نتیجه می توانید روابط احساسی و هیجانی خود را در جهت درست و اصولی برنامه ریزی کنید . به گونه ای که همه را به گونه ای که بخواهید جذب خود می کنید .

تاثیر بسیار زیاد افکار و ضمیر ناخودآگاه در روابط عاشقانه را نباید نادیده گرفت . به هنگام عشق ورزیدن همه افکاری که در پس ذهن خود داشتید خود را به خودآگاه رسانده و در جهتی روابط و گفته های شما را شکل می دهند . که می توانند بر فرد مقابل و هیجانات او نیز به طور غیر مستقیم اثر بگذارند .

روابط عاشقانه
روابط عاشقانه

فرکانس و ارتعاشات عشقی که در ذهن ناخوداگاه شما وجود دارد . و در باورهای شما شکل گرفته است می تواند شما را در موقعیت خاصی قرار دهد . اگر دارای فرکانس های منفی باشید . در نهایت احساسات مرده در خودآگاه شما غلبه می کنند . و به احتمال خیلی زیاد نمی توانید عشق را آن گونه که می خواهید جذب کرده و آن را به فرد دیگری منتقل کنید .

پس در اولین قدم بهتر است که عاشق خودتان باشید . و از رابطه ای که با خود دارید و از تفکری که بر شما در مورد خودتان غالب است ، لذت ببرید . و این شروع تاثیرات ذهن ناخودآگاه در روابط عاشقانه است .

عزت نفس و روابط عاشقانه

زمانی که عزت نفس را در خود تقویت کنید . و به خود بقبولانید که شما شایسته داشتن بهترین ها در هر موردی  هستید . خودآگاه شما می تواند نیروهای طبیعت را با آنچه در ذهن دارید همگام سازد .

نتیجه این تفکرات یافتن افراد و دوستانی است که از بودن در کنار شما و احساساتی که دارید نهایت لذت را می برند . و به عشق و علاقه شما به خود باور دارند . و می توانند به طور متقابل علاقه خود را به شما نشان دهند .

اگر از وضعیتی که دارید احساس رضایت کنید . در نتیجه ارتعاشات موجود را به جهان هستی و اطراف خود ساطع می کنید . و این گونه است که قبل از وقوع اتفاقات واقعی ، خود می توانید به عنوان تصمیم گیرنده عاملی برای تغییر وضعیت باشید .

با یک برنامه ریزی مثبت در مورد عشق در افکار و ذهن خود پیام هایی را در خودآگاه خود شکل می دهید . که این پیام ها بدون آن که بدانید به طرف مقابل منتقل می شوند .

وجود احساسات مثبت و هیجان انگیز احساساتی نیروبخش و مطلوب را توسط ضمیر ناخودآگاه در روابط عاشقانه شما ایجاد می کنند . فرقی نمی کند که این احساسات، عشق به همسر، فرزند و یا همه دوستان و اطرافیانی باشد . که شما را می شناسند . با داشتن عالیجناب ذهن و ایجاد افکار مطلوب می توان تداوم رابطه عاشقانه را برای همیشه تضمین کرد .

 

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.

عالیجناب ذهن
 

نا آشنایی با قوانین ذهن ریشه همه نارضایتی ها، محدودیت ها، فقر، اضطراب ها و ناهماهنگی هاست و آگاهی از « اصول لایتغیر ذهنی» کلید تحقق بزرگترین، جنون آمیزترین و بلندپروازانه ترین رویاهای شماست

مجوزها