ضمیر ناخوداگاه

ثروت و نزدیکترین مسیر دست یابی به آن را فقط شما میدانید.

بدون دیدگاه

جاده رسیدن به ثروت مسیری آسان است . به شرط آنکه شما از اصول ذهن ناخودآگاه و جذب به وسیله قدرت آن آگاه باشید .در این صورت است که شما از نزدیکترین راه به ثروت دست خواهید یافت .

مسیر ثروت
مسیر ثروت

وقتی می شنوین که مردم راجع به بدست آوردن پول های کلان صحبت می کنن ، راجع به ثروتمند شدن و ثروت ، اینکه همه چی براتون فراهم باشه یا یک زندگی خوب رو داشته باشین ، اولین واکنش شما و احساستون نسبت به این مسئله چیه ؟

آیا فکر می کنین که ثروتمند شدن دور از دسترس شماست ؟ و به افراد خاصی تعلق دارد ؟ آیا باور دارین که موفقیت و ثروت فقط برای بقیه است و برای شما وجود نداره ؟ آیا شما اعتقاد دارین که کلید واقعی رسیدن به ثروت رازیه که تنها عده کمی از آدمهای خوش شانس از اون مطلع هستن ؟ در حالیکه همه آدم های معمولی باید سخت تلاش کنن تا فقط بتونن خرج گذران زندگی خود رو بدست بیارن و زنده بمانن ؟

وقتی که شما پولی ندارین ، زمانی که پول آزادانه در زندگی شما جریان نداره ، شما خیلی راحت به این باور می رسین که پول هرگز وارد زندگی شما نخواهد شد .

اما جایی در اعماق وجودتون ، شما باور دارین که توانایی پولدار شدن و رسیدن به ثروت و موفقیت رو دارین . اگه شما به توانایی تون باور نداشتین ، پولی رو که به سختی در آوردین صرف خرید این مقاله نمی کردین !

پس دوست عزیز من ، من برات خبرهای خوبی دارم . راهی وجود داره ، جاده ای برای رسیدن به ثروت ، آن هم ثروت نامحدود که شما و حتی خانواده شما رو به استقلال مالی می رسونه .

 از شما می خوام که توی این جاده همسفر من بشین . تمام چیزهایی که شما باید بدونین توی این سایت و مقالات وجود دارن . خبر خوب اینه که پول های شما همین الان هم منتظر شما هستن .

پول درآوردن می تونه سخت باشه ، یک چالش واقعی . اما جذب کردن پول آسونه

تا به امروز ، شما تمام زمان و پول هاتون رو صرف کشفِ رازِ پول درآوردن کردین . و شاید توی اکثر موارد هر چی بیشتر کار می کنین درآمد کمتری دارین .

همه این شرایط به زودی تغییر می کنن . چون خودم هم تجربه ای به مراتب بدتر از اینها رو در زندگی داشته ام ! زمانی که شما یاد بگیرین که پول رو به زندگی تون جذب کنین ، انگار بهمنی از خیر و برکت به سمت زندگی شما سرازیر میشه . شما بلافاصله تغییر رو احساس می کنین . انگار همه چیز مطابق میل شما پیش میره .

پول

همه ما هر از گاهی اون لحظات رو تجربه کرده ایم ، وقتی که احساس شادی می کنیم ، انگار زندگی مون روی غلتک افتاده ، زمانی که احساس می کنیم شکست ناپذیر هستیم . متاسفانه خیلی از انسان ها برای لحظه هایی کوتاه این حالت قدرتمند جذب رو تجربه می کنن .

در این سری از محتواهای متنی سایتمون به طور دقیق چیزهایی رو که باید بدونین تا به طور پیوسته توی اون حالت بی نظیر جذب زندگی کنین رو به شما نشون میدم . زمانی که شما این روحیه و این حالت از هستی رو با آغوش باز بپذیرین ، کل زندگی شما متحول میشه .

اکثر مردم پول رو دفع می کنن، شما می تونین ثروت جذب کنین

من واقعا برای انتقال سریع ترین جذب پول هیجان زده هستم . ممکنه شما الان به طور کامل متوجه نباشین اما شما در آستانه ورود به یک زندگی کاملا جدید و قدرتمندانه هستین . شما در شرف ورود به زندگی ای سرشار از آرامش ، سلامتی ، شادی ، موفقیت و ثروت هستین .

 دسترسی به ادامه این مقاله ثروت ساز برای خانواده ثروتمند عالیجناب ذهن میسر است

به محض اینکه که شما به اصولی که در این سری از مقالات به شما نشون بدیم ، تسلط پیدا کردین ، شما به معنی واقعی کلمه می تونین تمام بخش های زندگی خودتون رو طراحی کنین . اگرچه تمرکز اصلی این سری از موضوعاتی که ارائه می کنیم بر روی تبدیل شدن به مغناطیس پول هست ، شما می تونین از این اصول دقیق استفاده کنین تا همه چیزهای خوب رو به زندگی خودتون جذب کنین . چیزهایی مثل موفقیت ، سلامتی ، ثروت ، شادی ، آرامش ذهنی ، استقلال مالی و تمام برکات زندگی که شما دنبالش هستید !

اغلب اوقات همه تغییرات توی یک لحظه اتفاق می افتن . دوست عزیز من ، این لحظه ایه که زندگی تو می تونه برای همیشه تغییر کنه . لطفا این فرصت رو از دست نده . دست از پذیرفتن هر چیزی که سر راهت قرار می گیره بردار . اینکه فقط منتظر باشی و آرزو کنی که ای کاش شرایط بهتر بشه ، و شرایط و اتفاقات بیرونی بر اساس میل تو تغییر کنه و شما در همه جنبه ها ثروتمند بشی ، هیچ کمکی بهت نمی کنه . وقتش رسیده که سرنوشت زندگیت رو بدست بگیری و زندگی ای رو که آرزوشو داری و لیاقتشو داری رو خلق کنی . ما اینجا در کنار شما هستیم و به شما نشون میدیم که چطور این کار رو انجام بدین .

پول
پول

همین طور که داریم جلوتر میریم از شما خواهش می کنم که هر بخش رو با دقت مطالعه کنین و همه فعالیت ها و تمرینات رو انجام بدین . این کار رو با جدیت دنبال کنین و اجازه بدین این ایده ها در روح شما نفوذ کنن . این ایده ها رو با آغوش باز بپذیرین و از اونها استفاده کنین تا به یک مغناطیس پول تبدیل بشین .

بیاین شروع کنیم .

جست و جو در مکان های اشتباه به دنبال ثروت

من هر روز می بینیم که این اتفاق می افته . مردم به دنبال راه هایی برای کسب درآمد هستن . اونها برای پیدا کردن راه حلی برای مشکلات مالی شون بی قرار هستن اما صرف نظر از اینکه چقدر تلاش می کنن و چقدر تحقیق می کنن ، پول همچنان و روز بروز از اونها دورتر میشه .

صادقانه بگین ، طی چند سال گذشته چند سمینار مالی رفتید و یا چند برنامه آموزشی برای کسب درآمد بیشتر رو خریدین ؟ چرا اونها رو خریدین ؟ اگه شما مثل اکثر آدم ها باشین ، با این باور که اون برنامه ها جواب سوال شما دارن ، اونها روخریدین . در واقع حدود ۹۵ درصد آدمها همین کارها رو میکنن ، فکر می کنید راه حل مشکلات مالی شما دست اونهاست . شما منتظر یک تغییر ناگهانی و سریع توی شرایط مالی خودتون بودین . یک راه نجات ، نوری در انتهای یک تونل مالی .

چه اتفاقی افتاد ؟ اون برنامه ها به شما کمکی کردن ؟

حقیقت اینه که شما می تونین با هر کدوم از اون برنامه ها پول در بیارین و ثروت و  همچنین ممکنه با استفاده از هر کدوم از اونها به بدترین شکل شکست بخورین . بازم میگم ، انتخاب با شماست . می دونین ، شما برای پول در آوردن به یک برنامه ، شرکت یا محصول خاصی نیاز ندارین . همه اونها ابزار شما هستن . می پرسین آیا بعضی از اونها هستن که از بقیه شون بهترن ؟ البته.

آیا بعضی از اونها هستن که کاملا بی ارزش هستن ؟ آره . اما هیچ کدوم از اون موارد در دراز مدت اهمیتی ندارن .

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.

عالیجناب ذهن
 

نا آشنایی با قوانین ذهن ریشه همه نارضایتی ها، محدودیت ها، فقر، اضطراب ها و ناهماهنگی هاست و آگاهی از « اصول لایتغیر ذهنی» کلید تحقق بزرگترین، جنون آمیزترین و بلندپروازانه ترین رویاهای شماست

مجوزها