مقالات رایگان

ثروت و راز یک درصدی ها ( بخش سوم )

بدون دیدگاه
  • شما چیزی نمی خرید ، شما دارایی تون رو سرمایه گذاری می کنین

وارن بافت “، بازرگان توانمند ، سرمایه گذار و بشر دوست که دارایی اون نزدیک به ۸۴ میلیارد دلارِ ، وی جزو ۱ درصدی های دنیاست پس میشه گفت که چیزهایی زیادی راجع به پول درآوردن می دونه .

برای کسی در جایگاه وی، واقعا زندگی بی زرق و برقی داره که در نوع خودش جالبه . “بافت” از اون میلیاردرهای کلیشه ای با ماشین ها گرون قیمتوخونه های مجلل نیست . اون به سرمایه گذاری های بلند مدت و سرمایه گذاری توی جاهایی که واقعا مهمه علاقه داره .

راز موفقیت میلیاردها

افراد میلیونر و ۱ درصدی ها می تونن از طریق سرمایه گذاری حتی ثروت خودشون رو بیشتر کنن . اونها می دونن که اگه امروز این دونه رو بکارن ، فردا نتیجه بهتری رو برای اونها رقم می زنه . برای اینکه از یک وضعیت مالی متوسط خلاص بشین ، در ابتدا هر چقدر که می تونین سرمایه گذاری کنین ، اینکه مقدار سرمایه شما کم باشه اصلا اهمیتی نداره. فقط اون موقع است که شما می تونین بقیه حقوق ماهیانه تون رو صرف چیزهای دیگه ای بکنین . می تونین این ماه درصد کمی از حقوق تون رو سرمایه گذاری کنین و بعد به طور تدریجی و در صورتی که ماه بعد درآمد بیشتری داشتین، اون مقدار رو افزایش بدین .

شما می تونین با خرید سهام ، خرید ملک یا یک سرمایه فیزیکی ، سرمایه گذاری کنین تا بتونین درآمد بیشتری کسب کنین . می تونین روی یک دوره ای آموزشی برای یاد گرفتن مهارت جدیدی سرمایه گذاری کنین یا کتابی بخرین که به شما کمک می کنه تا به موفقیت های بیشتری دست پیدا کنین . هر کدوم از این روش ها به نوعی مفید هستن اما این دارایی ها یک هدف مهم دارن : افزایش ثروت شما و ورود به گروه ۱ درصدی ها

شماره شش. شما بیش از یک منبع درآمد دارید

مزیت دیگه سرمایه گذاری مجدد اینه که گزینه های جدیدی رو برای شما به وجود میاره . زمانی که شما سرمایه فعلی تون رو در جایی دیگه سرمایه گذاری می کنین، این کار منابع درآمد جدیدی رو برای شما به وجود میاره . “تام کورلی” یک حسابدار ، برنامه ریز مالی و نویسنده کتاب “عادت های تان را تغییر دهید ،  زندگی تان را تغییر دهید” پنج سال از زندگی خودش رو صرف مطالعه عادات افراد ثروتمند کرد و اون بین همه عادت ها یک وجه مشترک پیدا کرد.” کورلی” متوجه شد که اکثر افراد ثروتمندی که می شناخت ، قبل از اینکه اولین میلیون دلار خودشون رو به دست بیارن ، به طور میانگین سه منبع درآمد داشتن . پس اگه شما از ساعت ۹ تا ۵ کار می کنین ، سعی کنین که کاری جانبی برای خودتون داشته باشین . اینکه درآمد شما در آینده چقدر رشد خواهد کرد و جزو ۱ درصدی ها خواهید بود یا نه ، قابل پیش بینی نیست . و اگه همین الان هم برای خودتون کار می کنین ، سعی کنین راه هایی رو پیدا کنین که کاری رو که همین الان انجام میدین، گسترش بدین. همین الان یک وبلاگ دارین؟ چرا سعی نمی کنین راهی رو پیدا کنین تا محتوایی رو به صورت آنلاین بفروشین؟ مثل یک کتاب الکترونیکی یا یک دوره آموزشی؟ حالا که دارین این کار رو می کنین ، چرا محصولاتی که توی کسب وکارتون ازشون استفاده می کنین رو تبلیغ نمی کنین و از فروش اونها کمیسیونی دریافت کنین ؟ هدف از گفتن همه اینها اینه که اگه شما تلاش هاتون رو توی چند زمینه مختلف انجام بدین ، مسیر جدیدی رو برای خودتون به وجود میارین . مسیری که به ثروت پایدار و ماندگار ختم میشه . اگه شما متوجه نباشین که دارین چیکار می کنین ، کسب درآمد و داشتن یک زندگی متعادل ممکنه کار دشواری باشه . این که خیلی از کارهای ضرروی رو عقب بندازین و زمان تون صرف انجام کارهای اشتباه بکنین، کار ساده ایه .

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.

عالیجناب ذهن
 

نا آشنایی با قوانین ذهن ریشه همه نارضایتی ها، محدودیت ها، فقر، اضطراب ها و ناهماهنگی هاست و آگاهی از « اصول لایتغیر ذهنی» کلید تحقق بزرگترین، جنون آمیزترین و بلندپروازانه ترین رویاهای شماست

مجوزها