ضمیر ناخوداگاه

تضمین سلامتی با انرژی مثبت در ضمیر ناخودآگاه

بدون دیدگاه

ذهن ناخودآگاه به عنوان یکی از قسمت های اصلی ذهن هر فردی است . که در زندگی روزمره و انجام فعالیت های انسان تاثیر بسزایی دارد . اما اغلب غفلت از آن موجب جذب نیروهای منفی و عدم رسیدن به کامیابی می شود . به هر میزان که جذب انرژی مثبت و تفکر مطلوب در ذهن ناخودآگاه بیشتر باشد . در نتیجه اتفاقات مثبت نیز احتمال وقوع بیشتری پیدا می کنند . بنابراین رابطه مستقیم بین ذهن و سلامتی وجود دارد .

ضمیر ناخودآگاه که اغلب با عنوان بدنه کوه یخی ذهن شناخته می شود . قسمت بزرگ و اصلی مغز را تشکیل می دهد. و با وجود این که پنهان است و همان طور که از اسم آن پیداست به صورت ناخودآگاه عمل می کند . اما تاثیری شگرف بر نتیجه افکاری دارد که ما با آنها سر و کار داریم .

انرژی مثبت
انرژی مثبت

اما چگونه می شود از ذهن ناخودآگاه برای تضمین سلامتی همیشگی استفاده کرد ؟

افکار و ایده هایی که در ذهن ناخودآگاه ما وجود دارند و ما اغلب به صورت هوشیارانه به آنها فکر نمی کنیم . در این قسمت ذخیره شده و در مواقعی که مغز در حال استراحت می باشد . یا در موقع خواب این افکار می توانند خود را به ذهن هوشیار برسانند .

از آنجایی که اطلاعات مختلف قابلیت ذخیره شدن در ذهن را دارند. می توان به عامل سلامتی نیز اشاره کرد. سلامتی و ایجاد افکار مثبت در این زمینه در ذهن ناخودآگاه می تواند عوامل و انرژی مثبت بیرونی را جذب کرده . و فرد را قادر به انجام کارهایی می کند که در تعیین سلامتی او نقش مهمی دارند .

ذهن ناخودآگاه و سلامتی

 ذهن و سلامتی
ذهن و سلامتی

در واقع می توان به ضمیر یا ذهن ناخودآگاه خود آموزش داد تا جهت رسیدن به موفقیت و سلامتی گام بردارد . از قدرت پنهان ذهن خود غافل نشوید تا بتوانید واکنش هایی را که در مراحل مختلفی از زندگی  از خود بروز می دهد برنامه ریزی کنید . همه آن چیزی را که به وسیله حواس پنجگانه درک می شوند در نهایت در ذهن ناخودآگاه ذخیره می شوند تا در آنجا تحلیل و بررسی شوند . زمانی که به سلامتی فکر می کنید . این احساسات در ذهن ذخیره می شوند . و در نهایت خاطراتی مشابه برای شما بازسازی می گردد.

ذهن ناخودآگاه می تواند در قلمرو ذهن شما تعادل مطلوبی از حیات را ایجاد کند . در نتیجه به شما اجازه می دهد تا مطابق و همسو با هر آنچه که به آن فکر کرده اید حرکت کنید . در نهایت زمانی که به سلامتی فکر می کنید . این قلمر در ذهن ناخودآگاه شما ایجاد تعادل می کند .

عوامل بیرونی و فاکتورهای خارجی خود را با ذهن هماهنگ کرده و در جهتی که برای سلامتی شما مطلوب باشد عمل می کنند . زمانی که ورزش می کنید یا از غذاهای سالم استفاده می کنید . با تلقین و افکار و انرژی مثبت در ذهن می توانید نتیجه ای مطلوب و دلخواه کسب کنید . همانند مصرف داروهایی که با تلقین دارای تاثیر بیشتری بر بیمار می شوند و در نهایت بهبودی را برای او به ارمغان می آورند .

انرژی مثبت در جهت سلامتی
انرژی مثبت در جهت سلامتی

چگونگی جذب نیروها و انرژی مثبت

در مواقع فکر کردن به همه عوامل مثبت به صورت ناخوداگاه جذب چیزهایی می شوید. که می توانند نتایج مثبت بیشتری برای شما ایجاد کنند . با ایجاد یک تصویر خوشایند از سلامتی ، افکاری که در قسمت خودآگاه دارید به قسمت ناخودآگاه مغز روانه می سازید. و این امر به عنوان یک حقیقت در ذهن پذیرفته می شود . و شما در مراحل بعدی به سوی همه فاکتورهایی که می توانند سلامتی شما را تضمین کنند گام برمی دارید .

باید ذهن ناخودآگاه در جهتی آموزش داده شود که تنها به عوامل و انرژی مثبت در جهت کامیابی و سلامت و موفقیت فکر کند. تا بتواند همه نیروهای مثبت را به خود جذب کند . تکرار با جملات مثبت و فکر کردن به جوانب خوب در هر کاری یکی از گام های موثر در جهت پرورش صحیح و آگاهانه ذهن در قسمت ناخودآگاه می باشد .

در واقع نقش ذهن ناخودآگاه در سلامتی این است که می تواند به ما هشدار بدهد. و ما را راهنمایی کند تا بتوانیم فرایندهای حیاتی زندگی را به شکلی صحیح باور کنیم و آنها را به صورت درست درک کرده و به خاطر بسپاریم . اگر خواسته ما مبنی بر سلامتی با قانونمندی های موجود در جهان همسو باشد . در نهایت نیروهای طبیعی که در اطراف ما وجود دارند همسو با ما و ذهن ما حرکت می کنند تا نتیجه ای که می خواهیم کسب کنیم .

اندیشه های مثبت انرژی مثبت زیادی دارند که ارتعاشات موجود در آنها  می تواند در خلق آنچه که می خواهیم موثر باشد .

shokrgozari_01
شکرگزاری

با انرژی مثبت حاصل از فکر مثبت سلامتی تضمین است

زمانیکه شما به سلامتی فکر میکنید . ارتعاش غالب شما در این زمینه بر روی سلامتی تنظیم میشود . و بر همین اساس بدن شما هم در جهت دستیابی به سلامتی خود را تنظیم میکند . و این رودنی در رسیدن به سلامتی است .

افکار و احساسات از هر نوع که باشند . ذهن ناخودآگاه ما به عنوان اجرا کننده ای فقط در جهت اجرای آنها پیش میرود . و جذب هایی متناسب با همان نوع از انرژی ها در زندگی متجلی میسازد .

پس برای برنامه ریزی ذهن در جهت رسیدن به سلامتی و خواسته ها , اول باید نیروهای مثبت را جذب کرد . و طبق آن در جهت دریافت پیش رفت . نیروها و انرژی های مثبت حاصل از تصاویر و افکار و احساسات مثبت که باعث ایجاد ارتعاش خوب و مثبت شوند . و این در تضمین سلامتی بسیار موثر هست اینکه ما در مورد سلامتی خود چطور می اندیشیم .

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.

عالیجناب ذهن
 

نا آشنایی با قوانین ذهن ریشه همه نارضایتی ها، محدودیت ها، فقر، اضطراب ها و ناهماهنگی هاست و آگاهی از « اصول لایتغیر ذهنی» کلید تحقق بزرگترین، جنون آمیزترین و بلندپروازانه ترین رویاهای شماست

مجوزها