ضمیر ناخوداگاه

چگونه با 5 روش ساده به مغناطیس جذب پول تبدیل شویم

بدون دیدگاه

تبدیل شدن به مغناطیس جذب پول

هر یک از ما حامل میدان انرژی منحصر به فردی است که راه خودش را در جهان پیش می گیرد. از لحاظ علمی، همه ی ما موجودات پر انرژی در محیطی هستیم که آن هم دارای انرژی است.

 

میدانِ انرژی ما و محیط زیست ما بر همدیگر تاثیر میگذارند. اغلب اوقات ، ما به انرژی منفی اعتیاد پیدا می کنیم و ذهن به دنبال پر کردن این عادت توسط پیدا کردن انرژی منفی بیشتری است. و در واقع میتوان گفت در اصول ذهن ناخودآگاه میدان انرژی شما هرچه باشد از همان نوع نیز جذب میکند.

میدان انرژی
میدان انرژی

جذب چیزهای مثبت بیشتر در زندگی

هر چیزی که با میدان انرژی ما سازگار نباشد ، یا با چیزهایی که می خواهیم و احساسی که میخواهیم داشته باشیم مطابقت نداشته باشد ، می تواند منجر به از دست دادن انرژی یا تأثیر منفی انرژی شود. به همین دلیل، مهم است که میدان انرژی شخصی خود را خالص ، قوی و مثبت نگه داریم.

با این کار ، ما آرامش درونی بیشتری را برای خود به ارمغان می آوریم و پتانسیل جذب فراوانی و چیزهای مثبت بیشتری را در زندگی مان افزایش می دهیم. با تجسم یک میدان انرژی مثبت ، به دنیای اطراف خود مثبت بودن بیشتری می بخشیم و به خاطر آن به طور طبیعی غنی می شویم. در واقع ما تبدیل به مغناطیس جذب پول میشویم.

طبق اصول ذهن ناخودآگاه گفتیم تاثیر ما بر محیط پیرامون به ارتعاش خودمان بازمیگردد . هرچقدر که ارتعاش درون ما مثبت باشد . به همان اندازه انعکاسی که دریافت میکنیم نیز مثبت خواهد بود . در واقع مجری قدرتمند و امانت دار در پی جذب انرژی های مثبت بیشتری از همان نوع است.

5 روش تبدیل شدن به مغناطیس جذب

مغناطیس جذب پول

در ادامه، 5 روش برای داشتن انرژی مثبت بیشتر و بالابردن قدرت مغناطیسی شما آورده شده است.

روش اول : اولین کاری که در صبح انجام می دهید باید این باشد . که قصد کنید هیچ انرژی دیگری را که از آن شما نیست، دریافت نکنید. این شامل افکار ، عواطف و باورهای دیگران است که چندان مورد پسند شما نیست.

هر روز اطلاعات زیادی به دست ما می رسد که برخی منفی و برخی مثبت هستند.

بعضی اوقات، ما ناخواسته انرژی یا فرکانس اطلاعات خاصی را می گیریم و اعتقاد داریم که این انرژی یا فرکانس مربوط به خود ماست. با این حال، هر روز صبحِ این هدف را داشته باشید. که تحت تاثیر انرژی خارجی که با شما و چیزهایی که میخواهید همخوانی ندارند قرار نگیرید.

و این روشی عالی برای رد کردن هر چیزی است که ممکن است جلوی به ظهور رساندن چیزهایی که میخواهید را بگیرد یا باعث شود احساس منفی کنید. و این قدمی برای تبدیل شدن به مغناطیس جذب پول است. به عنوان مثال ، ممکن است بگویید:

”امروز ، من قصد دارم فرکانس انرژی خود را حفظ کنم. من فقط به دنیای اطرافم مثبت بودن را ارسال میکنم ,که به نوبه خود فقط می تواند چیزهای مثبت را برای من جذب کند. من با ارتعاش خود را در فرکانسی قرار میدهم که باعث می شود دیگران احساس مثبت تری داشته باشند. و فقط به افراد ، مکان ها ، رویدادها و شرایط مثبت اجازه می دهد که بخشی از زندگی من باشند. ”

این نوع قصد از این جهت که حد و مرزی را تعیین می کند بسیار قدرتمند است. این امر ما را از پذیرش تأثیرات بیرونی که متعلق به خودمان نیستند، باز میدارد. و فرکانس بالاتری به جهان اطراف ما منتشر می کند و مرز جدیدی را خلق می کند که شروع به جذب چیزهایی “مانند” افراد و رویدادهایی می کند که دارای ماهیت کاملا مثبتی هستند. و در واقع من مانند اهنربا به عنوان مغناطیس جذب پول و انرژی های مثبت عمل میکنم.

چگونه تبدیل به مغناطیس جذب شویم

روش دوم : درست مانند نکته قبلی ، تصور کنید که یک محافظ  در اطراف خود دارید

این محافظ فرکانس های مثبت را پخش می کند و فقط افراد و چیزهای مثبت را به سمت شما بازتاب می کند . به راحتی چشم های خود را ببندید و یک میدان نیروی سفید روشن از انرژی را که در اطراف شماست ، تصور کنید.

تصور کنید این انرژی هم با شما و هم بدنتان ادغام می شود و همچنین بزرگتر می شود. و از چند جهت به اندازه ی چندین فیت به اطراف می رسد. هدف خود را بر روی این بگذارید که این میدان سفید انرژی هنگام حرکت در طول روز ،شما را از هرگونه ناخواسته محافظت می کند و سعی کنید تأثیرات مثبت آن را در طول فعالیتهای روزمره خود احساس کنید.

دریابید که این میدانِ نیرو نه تنها فرکانس شخصی شما را افزایش می دهد ، بلکه فرکانس افراد ، مکان ها یا چیزهایی را که در تماس با شما هستند نیز افزایش می دهد ، بنابراین باعث تأثیر مثبت بر هر چیزی در نزدیکی شما می شود.

روش سوم : برای بازیابی انرژی خود ، تنهایی به طبیعت بروید.

ارتعاش و طبیعتطبیعت یک منبع شفابخشی است و قدرت بازگرداندن میدان انرژی طبیعی شما را دارد. در طبیعت صلح و آرامش وجود دارد .و توانایی این را دارد که جوهر درونی سکون ما را شعله ور کند.

و به ما این فرصت را می دهد تا تمام گفتگوهای خارجی ای را که ممکن است خود را به میدان های پرانرژی شخصی مان پیوند دهد ، کنار بگذاریم. علاوه بر این ، گیاهان بسیاری وجود دارند که به تصفیه هوا از سموم و کمک به جریان انرژی مثبت، معروف هستند.

لیست انرژی مثبت خود را تکمیل کنید

روش چهارم : لیستی از مکان ها ، غذاها ، فعالیت ها و افرادی را که به شما انرژی مثبت می دهند، تهیه کنید.

سپس قصد خود را بر روی افزایش این تاثیرات برای سود بیشتر قرار دهید. به عنوان مثال، اگر از خوردن کلم بروکلی لذت می برید، هدف خود را روی این بگذارید که با خوردن کلم بروکلی انرژی مثبت شما چندین برابر می شود. یا اگر از رفتن به یک مکان خاص لذت می برید ، قصد را بر این بگذارید که وقتی به آنجا می روید احساس انرژی مثبت بیشتری نسبت به گذشته داشته باشید.

روش پنجم : روحیه ی خود را عامدانه تقویت کنید.ما میتوانیم عامدانه با تغییر رفتارمان،احساس خود را تغییر دهیم.

از نظر علمی ثابت شده است که وقتی لبخندی بر لب می زنیم ، حتی اگر احساس شادی خاصی نکنیم ، مغز مواد شیمیایی مانند اندورفین و سروتونین را آزاد می کند که باعث خوشحال تر شدن ما در یک وضعیت ذهنی مثبت تر میشود.وقتی صاف می ایستیم و حتی تظاهر می کنیم اعتماد به نفس بالاتری داریم ، سطح تستوسترون ما افزایش می یابد و سطح کورتیزول کاهش می یابد و این باعث کاهش احساس استرس ما میشود.

شادی و جذب ارتعاش مثبت

به عبارت دیگر ، با عملکرد شادتر و مثبت تر ، مواد شیمیایی در بدن ما به این نتیجه می رسد که آن حالات احساسی را تقویت  کند. حتی متفاوت لباس پوشیدن نیز می تواند این تغییرات را برانگیزاند. ایجاد تصویر بیرونی ای که  احساسی درونی ما را  بازتاب کند،به تولید این نتایج کمک می کند. و حتی میدان انرژی مثبت تری هم حفظ می شود.

زیرا باعث می شود بدن هورمون هایی تولید کند که به تغییر احساس ما کمک می کنند. یک راه آسان برای اثبات این مسئله به خود، این است که به راحتی لبخند را بر روی لب خود بنشانیم و آن را برای مدت زمان کوتاه حفظ کنیم. این لبخند به اطرافیان ما هم سرایت می کند.طبق اصول بی نقص ذهن ناخودآگاه ما باید احساس را در خود ایجاد کرده تقویت کنیم . بر احساس همان احساس ذهن ناخودآگاه موظف میشود از آن حس تجربیات بیشتری را برای ما فراهم کند

ما در دنیایی از انرژی و نیرو زندگی می کنیم. ما در هر لحظه قدرت انتخاب این را داریم که صلح و هماهنگی را به عنوان حالت طبیعی خود بپذیریم  یا روی مواردی تمرکز کنیم که باعث مقاومت میشوند. بخشی از تکامل ما این است که یاد بگیریم آگاهانه در این دنیای سرشار از  انرژی زندگی کنیم .و میتوانیم همانند آهنربایی مغناطیس جذب پول و انرژی مثبت باشیم.

و انرژی مثبت و شادی  را به هر آنچه که در اطراف ما است بتابانیم. با تجسم آرامش  و حالتی درونی از عشق ، هماهنگی و مثبت بودن ،ما  تأثیر مثبتی روی  چیزهای اطراف خود داریم. و به عنوان یک جایزه ، ما انرژی مثبت بیشتری را به زندگی خود جذب می کنیم. هر چقدر در زندگی شادی را انتخاب کنیم ذهن ناخودآگاه چیزهایی را جذب زندگی ما میکند که شادی بیشتری تجربه کنیم.

آگاهانه و عامدانه عالیجناب ذهن باشید و یا تجربه شادی بیشتر مغناطیس جذب برکات شوید

مقالات راه های موفقیت , ترجمه و تطبیق داده شده بر طبق اصول ذهن ناخودآگاه توسط استاد ابراهیم منصوری

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.

عالیجناب ذهن
 

نا آشنایی با قوانین ذهن ریشه همه نارضایتی ها، محدودیت ها، فقر، اضطراب ها و ناهماهنگی هاست و آگاهی از « اصول لایتغیر ذهنی» کلید تحقق بزرگترین، جنون آمیزترین و بلندپروازانه ترین رویاهای شماست

مجوزها