ضمیر ناخوداگاه

نقش باور در ضمیر ناخودآگاه چیست ؟

4 دیدگاه

ما در اصول ذهن ناخودآگاه کاری به باورها نداریم . باور در ضمیر ذهن ناخودآگاه یعنی فکری که سالهای سال تکرار شده . در ضمیر ناخودآگاه ته نشین شده  و رسوب کرده است . و آن افکار به شکل قدرتمند تشکیل یه باور رو داده است . بنابراین بی نهایت باور در ضمیر ناخودآگاه وجود دارد و نمیتوان این باورها را تغییر داد .

چون اولا یکی دوتا نیستن و دوم اینکه وقتی ما باور رو تغییر میدیم , مغز ما تغییر میکنه ولی بدن ما که به عنوان ذهن ناخودآگاه ما هست و تک تک سلول های بدن ما رئیسشون همین ذهن ناخودآگاه هست . از لحاظ بیولوژیکی و احساسی ,  تغییر خاصی در بدن ایجاد نمیکنه . پس چیزی که برای جذبای ما مهم هست . برای اتفاقاتی که دوست داریم در زندگی ما رخ بده . دوتا بال بسیار بسیار قدرتمنده که همان فکر و حس ما هست . یعنی ذهنمون و قلبمون .

در تغییر باورها چه اتفاقی میوفته ؟

در تغییر باور تنها کاری که انجام میشه و اتفاقی که میوفته این هست . فکر تغییر میکنه , یعنی ذهن تغییر میکنه ولی قلب چی ؟ ایا حس هم تغییر میکنه و پاسخ اینه که نه ! . تغییر خاصی در ان صورت نمیگیره  .

یعنی وضعیت بیولوژیکی بدن و وضعیت احساسی و عاطفی بدن همونطور مثل گذشته مونده و تغییر نمیکنه .

پس تو هیچ یک از حوزه مالی , روابط , سلامتی ما اصلا کاری با باور در ضمیر ناخودآگاه نداریم

به این دلیل که گفتیم چون اولا محدود نیست . هر روز حدود 60 ای 70 هزار فکر طول روز در ذهن ناخودآگاه ما مرور میشه .  همه اونا به اندازه سنمون مرور شده و تشکیل بی نهایت باور در ضمیر ناخودآگاه ما ایجاد کرده . و بخوایم ما دونه دونه اونا رو بررسی کنیم و کنار بگذاریم . به اندازه تمام سالهای عمرمون زمان میبره . ما هیچ وقت تو ضمیر ناخودآگاه این کار رو انجام نمیدیم .

بلکه فقط از ساده ترین , قدرتمندترین و معجزه سازترین راه ها برای جذب برکات تو حوزه مالی , روابط و سلامتی استفاده میکنیم . و اون چیزی نیست جز از طریق اصول ذهن ناخودآگاه .

باورهای ما انسانی و ایمان الهی است!

بنابراین در اصول ذهن ناخودآگاه به جای باور که کاملا انسانی هست .  ما ایمان رو که کاملا و صد در صد الهی هس می نشانیم . یعنی باور فقط مربوط به محیط پیرامون هست .  توسط سیستم آموزشی , سیستم رسانه ای ,نیاکان , گذشته و محیط اطراف همه اینها به شکل باور در ضمیر ناخودآگاه ما آرشیو شده اند .

ولی ایمان سیگنالی از طرف دنیای ناشناخته ها و دنیای کوانتوم هست . انرژی مبدا همونجاست و ما این سیگنال رو از  اون میگیریم . یعنی ایمان یک موضوع الهی هس و باور یک موضوع انسانی هست . ما به جای باور در ضمیر ناخوداگاه با ایمان الهی کار داریم .

 

چرا اصلا با باور به عنوان موضوع انسانی کار نداریم ؟

چون ذهن ناخودآگاه همه ما هر لحظه با کل کائنات در ارتباط  هس . یعنی به خاطر همین شما اصلا اشرف مخلوفات هستین . شما هر لحظه با اون انرژی مبدأ که تمام کائنات اون رو شکل داده در ارتباط هستین . تمام جذبای مالی , روابط و سلامتی از اون منشاء میگیره . تمام برکات و موهبت های کل زندگی تون , به شکل فراوانی به شکل آدم های خوب به شکل ایده های ثروت ساز به شکل الهاماتی که بهت میشه . همه از اون منشاء سرچشمه میگیرن . از دنیای کوانتوم و از دنیای ناشناخته ها و از اون انرژی مبدأ.

ما اگه خودمون رو یعنی آگاهیمون رو ببریم بالا و با این انرژی مبدا در ارتباط باشیم . از همون لحظه ای که باهاش در ارتباطیم , کل حوزه های زندگی ما دچار تغییر و تحول اساسی خواهد شد . بنابراین نیازی به تغییر باور در ضمیر ناخودآگاه نیست .

در دوره اصول ذهن ناخودآگاه چه اتفاقی میوفته ؟

و اتفاقی که برای دوستان دوره ها ی مجموعه میوفته دقیقا همین هس . یعنی از اون باورهای انسانی کم کم فاصله میگیرن و به اون انرژی مبدأ که الهی هست  و ایمان الهی رو از اونجا دارن میگیرن وصل میشن .

آروم آروم اون فرکانس و ارتعاش رو میدن به ذهن ناخودآگاهشون . ذهن ناخودآگاهشون چون فقط  و فقط  کارش با فرکانس و انرژی و ارتعاش هس , از همون لحظه  بدون اینکه اصلا براش مهم باشه که شما در گذشته چه باورهایی داشتید . از همون لحظه شروع به تولید میکنه . معادل اون ارتعاشاتی که شما بهش میدید . و طبق همون , چه تو حوزه مالی چه تو حوزه روابط و چه تو حوزه سلامتی جذباتون براتون اتفاق میوفته . چون شما به جای باور در ضمیر ناخودآگاه ایمان خود را تقویت میکنید.

باورها در ضمیر ناخودآگاه
باورها در ضمیر ناخودآگاه

در واقع تمام حوزه های زندگیتون دچار تغییر و تحول اساسی میشه .

پس ما در اصول ذهن ناخوداگاه کاری به باورها نداریم , باورها محصول گذشته اس و کاری به گذشته نداریم .

ما با انرژی مبدأ میخوایم در ارتباط باشیم . و یک سیگنال و فرکانس و انرژی و ارتعاشی رو از خود مبدأ بگیریم . یعنی از همین انرژی خالص که در دنیای ناشناخته ها و در دنیای کوانتوم هست . و ذهن ناخوداگاه همه ما قلمرو پادشاهیش همون دنیای ناشناخته هاست . همون دنیای کوامنتوم هس با همون کار داره .

با بالا بردن سطح آگاهی ایمان شما هم افزایش پیدا میکنه!

به تناسب اینکه شما در این حوزه آگاهی هاتون رو بالا میبرید. ایمان الهی به شدت گسترش پیدا میکنه . به شدت عمیق تر میشه . یعنی عمقش بیشتر میشه . این سیم کشی ذهنتون در ذهن ناخودآگاهتون قدرتمندتر میشه . این سیم کشی جذبات . این برنامه های ذهن ناخودآگاه جدیدت که به ذهن ناخودآگاهت میدی . تا برات جذبات رو به صورت فراوانیهای بی حد و حصر تو تمام حوزه های زندگیتون بیاره . به تناسب همین هم از باورهای انسانی که مال گذشته اس و ساختی دور و دورتر میشی . شما به باور در ضمیر ناخودآگاهتان هیچ کاری ندارید .

وقتی شما از باورهای انسانی که محصول محیط اطرافتون هس دور میشی . باورهایی که محصول سیستم آموزشی هس . سیستم رسانه ای هس و محصول همه اینهاست . شما ازش دور و دورتر میشی . اونوقت وارد فرکانس و انرژی و ارتعاش مبدأ میشی . در کجا ؟ در دنیای ناشناخته ها در دنیای کوانتوم در دنیایی که محل پادشاهی ذهن ناخودآگاه هس .

از همون لحظه اتفاقات زندگیت , شرایط زندگیت , آروم آروم شروع به تغییر کردن میکنه . به تناسب اینکه شما آگاهی خودتون رو بالا  میبری . اینها رو هی بیشتر انجام میدی . ایمان الهیت رو بیشتر میکنی . و باورهای انسانیت رو کنار میذاری . از باورها که در ضمیر ناخودآگاه شما ته نشین شده فاصله میگیرید .  آروم آروم اون اهدافت به صورت معجزه آسا اتفاق میوفته . مثل دوستان دوره که شاهد این معجزات هستن . و اتفاقاتی رو رقم زدن که هفت یا هشت سال نمیتونستن رقم بزنن.

چون دیگه اونجا زمان و مکان برداشته میشه . تو ذهن ناخودآگاه تو دنیای ناشناخته ها و تو دنیای کوانتوم .  چون اونجا شما با ایمان الهی سر و کار دارین نه با باور انسانی . به خاطر همین شما این محدودیت ها رو اونجا ندارید . و اون اتفاقاتی که ده ها سال براش زمان گذاشتید . با ذهن خودآگاه 5 درصدی تون نتونستی اتفاق رو رقم بزنی . با همین ذهن ناخودآگاهت به صورت معجزه آسا و قدرتمند در کمترین زمان ممکن رقم میزنید .

از چه طریقی معجزات زندگی رقم میخورن ؟

از طریق تولید فرکانس و ارتعاش و انرژی که با همین آگاهی هایی که در دوره تقدیم شما میشه . آگاهی هاتون رو بالا میبرید . سیم کشی ناخودآگاهتون رو تغییر میدید .  و در راستای جذب فراوانی ها , جذب آدم های خوب , جذب کامل سلامتیت کاملا فرکانس و انرژی و ارتعاشت تنظیم میشه . فرکانس و ارتعاش و انرژی ذهن ناخودآگاهت تنظیم میشه .

و اون اتفاقاتی که دوس داری تو همه حوزه ها آروم آروم به صورت خود به خودی وارد زندگیتون میشه .

پس از باور در ضمیر ناخودآگاه که انسانی است فاصله بگیر و به ایمان الهی نزدیک شو . از چه طریقی ؟

از طریق بسط و گسترش آگاهی ذهنت . از طریق آگاهی از اصول ذهن ناخودآگاه . و به تناسب اینکه آگاهی خودت رو بالا میبری از اصول ذهن ناخودآگاه , ایمانت افزایش پیدا میکنه .

به قول حضرت عیسی : ما به اندازه ایمانمون دریافت خواهیم کرد .

پس ایمانت رو بالا ببر , و با باور انسانی کاری نداشته باش . تا اجازه بدی و ذهن خودآگاهت به ذهن ناخودآگاهت اجازه بده , تا اون اتفاقاتی که دوس داری با سرعت بیشتر و با حجم بیشتر وارد زندگیتون بشه .

یه عالیجناب ذهن  با ذهن ناخوداگاهش کار میکنه . با اصول قدرتمند ساده و در عین حال معجزه ساز ذهن ناخودآگاهش .

پس با آگاهی از اصول عالیجناب ذهن باشید . و هر روز و هرروز دامنه آگاهیهاتون رو بالا ببرید . و دامنه و گستره جذباتون رو نامحدود تر کنید . چون ذهن ناخودآگاهتون  با نامحدودها کار داره .

 

 

 

4 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • سلام من اتفاقی سایت رو دیدم اصلا فکر نمیکردم با این مطالب روبرو بشم من قانون جذب دوره هاش شرکت کردم این مطلب در مورد باور رو نمیدونستم

    • سلام بر شما دوست بی نظیر
      حضور شما و ارسال دیدگاهتون در مورد مطالب و انتخاب عالیجناب ذهن باعث افتخاره . اصول ذهن ناخودآگاه ریشه قانون جذب هست . طبق فرمایش استاد ما با تغییر باور کاری نداریم .
      سپاسگزارم از شما

  • سلام شبتون بخیر
    مبحث جذب و ایمان خیلی برام هیجان انگیز بود و حس میکنم از یه زاویه دیگه هم میشه به عالم اطراف نگاه کرد و به ناشناخته ها رسید

    خیلی عالی بود

    امیدوارم ادامه دار باشه

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.

عالیجناب ذهن
 

نا آشنایی با قوانین ذهن ریشه همه نارضایتی ها، محدودیت ها، فقر، اضطراب ها و ناهماهنگی هاست و آگاهی از « اصول لایتغیر ذهنی» کلید تحقق بزرگترین، جنون آمیزترین و بلندپروازانه ترین رویاهای شماست

مجوزها