ضمیر ناخوداگاه

کشف راز نبوغ انیشتین بر اساس اصول ذهن ناخودآگاه

بدون دیدگاه

 انیشتین ،مترادف محبوب واژه نبوغ

راز نبوغ انیشتین : می توان گفت که نام «انیشتین» به نوعی با واژه نابغه گره خورده است .و انیشتین مترادف بسیار محبوبی برای واژه « نبوغ » بوده است . در واقع همه ما می دانیم که انیشتن در فیزیک یک نابغه بود. او به اندازه یک ستاره خواننده راک شهرت داشت .

به نظر شما چرا وی در طول تقریبا صد سال اینهمه موفق و محبوب بوده است ؟ واکاوی نبوغ و رمز موفقیت او به شما کمک می کند تا این رمز و رازها را در زندگی خودتان بهتر درک کرده و بتوانید آنها را پیاده سازی کنید .

 

در این جا سعی می کنیم چند راز نبوغ انیشتین را فاش و در اختیار مخاطبان “ عالیجناب ذهن” قرار دهیم .

استفاده از این رموز موفقیت انیشتن، به هر کسی کمک می کند که در زندگی اش موفق باشد . گذشته از این ها ، همه ما به عنوان اشرف مخلوقات خدا ، دارای استعدادها و هدایای خدادادی منحصر به فرد خودمان هستیم.

اساتید موفقیت
اساتید موفقیت

بسیاری از اساتید موفقیت متعقدند که هر شخص در کاری نبوغ دارد .

برای اینکه این قدرت را در خودمان پرورش دهیم ، بهتر است که داستان یکی از افراد برجسته و نابغه ی تاریخ  و راز نبوغ انیشتین که از این قدرتش استفاده کرده است را بشنویم . سپس می توانیم روش هایی مشابه را در زندگی خود پیاده سازی و به اوج موفقیت ها دست پیدا کنیم .

اکنون بیایید نگاهی به بعضی از روش های موفقیت آمیز انیشتن بیاندازیم .

  • از هر شرایطی که دارید برای رشد استفاده کنید (شغل روزانه انیشتن)

انیشتن نیز مثل همه انسانها هر روز یک روز معمولی داشت اما با ترفندهای منحصر به فرد خودش آن را تبدیل به روزی به یادماندنی و موفق می کرد .

در طول سال های کاری اش به عنوان یک دانشمند، او یک کار اداری از ساعت 9 تا پنج عصر را در دفتر ثبت اختراع سوئیس انجام می داد. شغل او ارزیابی و تحلیل ثبت اختراع ها در کل روز بود . بعدازظهرها ، تدریس می کرد تا پولی اضافی در بیاورد ، و بعد از آن به انجام کاری در زمینه تغییر چشم انداز علم جهان مشغول شد .

  • موقعیت شعلی اهمیتی ندارد( انیشتین بازرس درجه سه )

انیشتین در حرفه اش یک کارمند درجه یک نبود و نبوغ خاصی در آن نداشت .جالب است بدانید که او یک کارمند درجه سه بود ! میدانید چرا ؟ چرا که مدرک تحصیلاتی او عالیه هم نبود . ولی راز نبوغ انیشتین در استفاده او از اصول ذهن ناخودآگاه بود .

در حالی که انیشتین به معنای واقعی کلمه دنیای علم را با قضیه های خلاقانه اش با نوشتن مقالات علمی انقلابی تکان داد ، دکتر انیشتین نام نداشت . او در روز تنها برای شغل ارزیاب و بازرس اختراعات بودن تلاش می کرد .

انیشتین
پروفسور حسابی

نتیجه اینکه: یک راز نبوغ انیشتین عشق به فیزیک بود

اگر شغل روزانه شما دقیقا آنچه نیست که می خواهید، انیشتن هم دقیقا وضعیت شما را داشته و دقیقا با همین شرایط توانست موفق شود ، بنابراین شما و هر کس دیگری نیز از عالیجناب ذهنش به خوبی استفاده کند هم می تواند انیشتینی دیگر باشد .

در هر صورت این کار اجباری ، به نفع انیشتین شد . شاید شغل شما نیز برای شما نفع داشته باشد . هر چند در اصول ذهن ناخودآگاه عشق به شغل اهمیت ویژه ای دارد .

شغل روزانه انیشتین به او این امکان را داد تا ذهنش را منعطف کند. (مغز همان ابزار کاملا منعطف است)

که آیا اختراعات افراد می تواند در دنیای واقعی کار کند یا خیر . لذا این باعث شد که او درگیر بعضی از زمینه های مورد علاقه اش در فیزیک شود . و همین عشق باعث موفقیت های ایشان بود .

به علاوه این امر باعث شد او از دنیای دیوان سالار و ساختاریافته ی جهانی که همه افکاری مشابه داشتند ،  دور بماند . وی  از عملکرد سیستم جهان آگاهی داشت اما به آن علاقه ای نداشت .

او در نهایت لقب دکتر انیشتین را زمانی که رساله ای در مورد یک موضوع «امن» نوشت دریافت کرد ، او فکر میکرد پروفسورها همانند نظریه نسبیتش که در واقع نوعی انقلاب بود، موضوع او را قبول نخواهند کرد .

افکار معمولی انیشتن بسیار ریشه ای و بنیادی بودند و برای او دکترا را به ارمغان آوردند ، اما بحث فراتر از اینها بود و انیشتین به این موضوع آگاه بود . باید راز نبوغ انیشتین را در ذهن و استفاده از اصول ذهن ناخودآگاه یافت.

انیشتین برای همیشه یک بازرس اختراعات درجه ی سه باقی نماند .
راز نبوغ انیشتین
راز نبوغ انیشتین

او دکترایش را گرفت ، در جلسات دانشگاهی شرکت کرد ، در دوره ها به سخنرانی پرداخت ، و در دانشگاه تدریس کرد . وی مقالاتی را به چاپ رساند و زمان زیادی را در کنفرانس های علمی به معرفی ایده ها و گوش سپاری به ایده های دیگران گذراند .

او به نقطه ای رسیده بود که می توانست تمام مدت به دنبال اشتیاقش برود و به موجب آن مورد احترام واقع شد ، و از نظر مالی نیز حمایت می شد . ممکن است شما نیز از پس اینکار بربیایید .

شبیه به انیشتن باشید و از زمانهای فراغتتان استفاده کنید .

بنابراین شما اینجا متوجه دو نکته مهم خواهید شد .

  • کار روزانه شما ، شما را از دنبال کردن آنچه که بدان اشتیاق دارید ، در زمان های خالی تان منع نمی کند .
  • اشتیاق شما در صورتی که در اوقات فراغتتان به اندازه کافی تلاش کنید، ممکن است تبدیل به کار تمام وقتتان شود .
  • نیاز نیست به روش مشابه دیگران ، با موضوعات برخورد کنید .
  • اگر در قدم گذاشتن به جاده ای که همه بدان قدم می گذارند شک کردید ،
  • در واقع نبوغ بیشتری خواهید یافت (همانند راز نبوغ انیشتن ) .
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.

عالیجناب ذهن
 

نا آشنایی با قوانین ذهن ریشه همه نارضایتی ها، محدودیت ها، فقر، اضطراب ها و ناهماهنگی هاست و آگاهی از « اصول لایتغیر ذهنی» کلید تحقق بزرگترین، جنون آمیزترین و بلندپروازانه ترین رویاهای شماست

مجوزها